Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gizem Engin
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
11
7
Yayın
3
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Tutumları Arasındaki İlişki Okuma ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Göksu Çiçekli Koç
,
Gizem Engin
,
Tuğçe Yardım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1070053
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
2
ATIF
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SINIF EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞLARI VE ZAMAN YÖNETİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğçe Yardım
,
Gizem Engin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1099730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Tutumları Arasındaki İlişki Okuma ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Göksu Çiçekli Koç
,
Gizem Engin
,
Tuğçe Yardım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1070053
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okur-yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fırat Sarsar
,
Gizem Engin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.36378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2766
0
FAVORİ
2766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMAYA İLİŞKİN TUTUMLARI (EGE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Göksu Koç,
Gizem Engin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Special Field Competencies of Classroom Teacher Candidates: Canakkale Onsekiz Mart University Example
Yazarlar:
Gizem Engin
,
Salih Zeki Genc
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Educational Researchers
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination on Media Literacy Behaviors of Teacher Candidates: Ege University Example
Yazarlar:
Gizem Engin
,
Salih Zeki Genc
Yayın Bilgisi: 2015 ,
The International Journal of Research in Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of language arts and physical education curriculum integrated with values education program / Türkçe ve beden eğitimi öğretim programları ile bütünleştirilmiş değerler eğitimi programının etkililiği
Yazarlar:
Gizem Engin
,
Selçuk Uygun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Researchers
The International Journal of Research in Teacher Education
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Kastamonu Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Tutumları Arasındaki İlişki Okuma ve Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Göksu Çiçekli Koç
,
Gizem Engin
,
Tuğçe Yardım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1070053
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
2
ATIF
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okur-yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fırat Sarsar
,
Gizem Engin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.36378
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2766
9
ATIF
0
FAVORİ
2766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat