Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Dede
Dr. Öğr. Üyesi
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
10
6
Yayın
7
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-3460-3307
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Kurum
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
An Investigation into Factors of Turkish Secondary School Students’ Learning Engagement in Science Courses
Yazarlar:
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
86
0
FAVORİ
86
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİNDE WEB ARACILIĞIYLA ÖĞRETİMİN YAPILDIĞI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Hülya Dede
,
Merve Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1294012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT STRATEJİSİYLE “SAF MADDELER, KARIŞIMLAR VE KARIŞIMLARIN AYRILMASI” KONULARININ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
İbrahim Halil Keleş
,
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-618735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
0
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Saf Madde, Karışımlar ve Karışımların Ayrılması Konularında Yaşam Temelli Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hülya Dede
,
İbrahim Halil Keleş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.659887
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6199
0
FAVORİ
6199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğretim Yaklaşımına Dayalı 5E Modeli Kullanımının Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum ve Özyeterlik Algıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Erken Çocukluk Döneminde Ebeveynler İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Vakkas Yalcin
,
Halil Uzun
,
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2432
0
FAVORİ
2432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Online Science Education Journal
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Hakemlik
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Online Science Education Journal
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİNDE WEB ARACILIĞIYLA ÖĞRETİMİN YAPILDIĞI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Hülya Dede
,
Merve Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1294012
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
1
ATIF
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT STRATEJİSİYLE “SAF MADDELER, KARIŞIMLAR VE KARIŞIMLARIN AYRILMASI” KONULARININ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
İbrahim Halil Keleş
,
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-618735
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
3
ATIF
0
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Saf Madde, Karışımlar ve Karışımların Ayrılması Konularında Yaşam Temelli Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hülya Dede
,
İbrahim Halil Keleş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.659887
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6199
6
ATIF
0
FAVORİ
6199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğretim Yaklaşımına Dayalı 5E Modeli Kullanımının Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum ve Özyeterlik Algıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Dede
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3432
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
2
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat