Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüsnüye Durmaz
Doç. Dr.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
16
6
Yayın
16
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-0553-3223
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Fen Eğitimi
Kurum
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
STEM Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Farkındalıklarına ve Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
,
Hande Çelik Keser
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1402084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN YENİLİKÇİ ÖĞRETİM YÖNTEM VE ORTAMLARINA UYGUN ETKİNLİK TASARLAMA EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Can Mıhcı
,
Emrah Oğuzhan Dinçer
,
Eylem Bayır
,
Hüsnüye Durmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1311143
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARINA DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLA DESTEKLENMİŞ ALAN GEZİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Hasan Özyıldırım
,
Hüsniye Durmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.986827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2336
0
FAVORİ
2336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Eğitiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Bakış Açıları, Bilimsel ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
,
Hilal Seçkin Karaca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.607651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2794
0
FAVORİ
2794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliğinin Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine ve Öğrencilerin Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
,
Emrah Oguzhan Dinçer
, Aslıhan Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.296520
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of an Instructional Intervention on 7th Grade Students’ Science Process Skills and Science Achievement
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
, Seçkin Mutlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.018
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu University Journal of Education Faculty
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Trakya Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK DAVRANIŞLARINA DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLA DESTEKLENMİŞ ALAN GEZİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Hasan Özyıldırım
,
Hüsniye Durmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.986827
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2336
5
ATIF
0
FAVORİ
2336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Eğitiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Bakış Açıları, Bilimsel ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
,
Hilal Seçkin Karaca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.607651
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2794
9
ATIF
0
FAVORİ
2794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliğinin Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine ve Öğrencilerin Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
,
Emrah Oguzhan Dinçer
, Aslıhan Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.296520
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
15
ATIF
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of an Instructional Intervention on 7th Grade Students’ Science Process Skills and Science Achievement
Yazarlar:
Hüsnüye Durmaz
, Seçkin Mutlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.018
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
4
ATIF
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI