Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hunkar Korkmaz
Hunkar Korkmaz
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
7
7
Yayın
5
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
7
ATIF
1
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
1924’ten 2018’e Temel Eğı̇tı̇m Matematı̇k Dersı̇ Öğretı̇m Programlarının Eleştı̇rel ve Yaratıcı Düşünme Becerı̇lerı̇ Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Sultan Köprülü
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1196338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
1
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoğulculuk ve Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programları (1924-2018): Eleştirel Bir Analiz*
Yazarlar:
Mustafa Ceylan
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.992581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğretim Stratejisinin Öğrenme Çıktılarına Etkileri Üzerine Sistematik Literatür Taraması
Yazarlar:
Sinem Ödün-başkıran
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.828555
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Öğretmeni Olarak Kendilerine ve Matematiği Öğrenen Öğrenciye Yönelik İmajları
Yazarlar:
Funda Uysal
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.717041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Stake’in Uygunluk-Olasılık Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Altındağ
,
Hünkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6654
0
FAVORİ
6654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Hünkar Korkmaz
, Ayşegül Kocayusuf
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2553
0
FAVORİ
2553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Hacettepe Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
7
ATIF
1
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat