Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Diyaddin Yaşar
Doç. Dr.
Harran Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
5
6
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Harran Üniversitesi
Yayınlar
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Kılınç
,
Mehmet Diyaddin Yaşar
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1170144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “Fen Eğitimi” Kavramına Yönelik Yaratıcı Karşılaştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynel Abidin Yılmaz
,
Mehmet Diyaddin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.1208416
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖRNEKLEM VE EVREN KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI VE KAVRAMSAL ANLAMALARI
Yazarlar:
Mehmet Diyaddin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.866448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
0
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “İSTATİSTİK” VE “PARAMETRE” KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI
Yazarlar:
Mehmet Diyaddin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.978775
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2007, 2013 ve 2018 Yılları Kimya Dersi Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analiz Edilmesi, Değerlendirilmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehmet Diyaddin Yaşar
, Sibel Sadi-yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.590764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sistemi'ne Yönelik Görüşleri: Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
M. Diyaddin Yaşar
, Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.309455
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
0
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Editörlük
Harran Maarif Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Harran Maarif Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Kılınç
,
Mehmet Diyaddin Yaşar
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1170144
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
1
ATIF
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖRNEKLEM VE EVREN KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI VE KAVRAMSAL ANLAMALARI
Yazarlar:
Mehmet Diyaddin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.866448
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
1
ATIF
0
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2007, 2013 ve 2018 Yılları Kimya Dersi Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analiz Edilmesi, Değerlendirilmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehmet Diyaddin Yaşar
, Sibel Sadi-yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.590764
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
2
ATIF
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sistemi'ne Yönelik Görüşleri: Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
M. Diyaddin Yaşar
, Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.309455
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
1
ATIF
0
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat