Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Veli BATDI
Veli BATDI
Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
0000-0002-7402-3251
Yayın
25
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
27
0000-0002-7402-3251
25
Yayın
39
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eylem Araştırması Desenli Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Karma Meta-analizi
Yazarlar:
Büşra Nur BIÇAKCI
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effect of Coding-Based Applications on Retention Scores through the Mixed-Meta Method
Yazarlar:
Fatih KURT
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1164479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra KILINÇ
,
Mehmet Diyaddin YAŞAR
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1170144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
264
0
FAVORİ
264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOKÜMAN İNCELEMESİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN NİTEL VE NİCEL VERİLERİ KARŞILAŞTIRMA: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Burcu GÜRGEN AKICI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1060318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
0
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
346
0
FAVORİ
346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademede Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiğinin Karma-Meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Özgür ANIL
, Adem TUNÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.1100642
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
0
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE AKADEMİ ÇALIŞANLARININ FoMO ALGISI: ÖLÇEK GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Sezer AYAZ
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.11611/yead.998448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi
Yazarlar:
Veli BATDI
, Cansu ÖZTAŞ,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
0
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Veli BATDI
, Ümran ATİK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
Yazarlar:
Şenel ELALDI
,
Veli BATDI
, Demet SÖNMEZ-ÖLGER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation of textbooks used to teach Turkish as a foreign language with Rasch measurement model and Maxqda
Yazarlar:
Nurşat BİÇER
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.668420
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Özgür ANIL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.477234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE ÖĞRETİM ÜYELERİNİN PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ DERS İÇERİKLERİNİN YÖNTEMSEL ÇOĞULCULUK BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.302607
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
0
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitlence Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analitik Bir Çalışma
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1772
0
FAVORİ
1772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ekim Zamanlarının Turp Çeşitlerinde Verime Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: İsmail GÜVENÇ,
Veli BATI
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi
DOI: 10.29133/yyutbd.282732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
0
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Öğrenme Modeliyle Geleneksel Öğrenme Yönteminin Meta-Analitik Karşılaştırılması
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METODOLOJİK ÇOĞULCULUKTA YENİ BİR YÖNELİM: ÇOKLU BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4509
0
FAVORİ
4509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilgisi Öğrenimine Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Cinsiyet Ve Sınıf Değişkenine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burhan AKPINAR
,
Veli BATDI
, Ayşenur DÖNDER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3034
0
FAVORİ
3034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi (Meta-analitik ve tematik Bir çalişma) / The Effect of Activity-Based Learning Approach on Academic Achievement (A Meta-Analytic and Thematic Study)
Yazarlar:
Dr.veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.12976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3487
0
FAVORİ
3487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ĐLE GELENEKSEL ÖĞRETĐMĐN KARŞILAŞTIRILMASI: BĐR META-ANALĐZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.12812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
0
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL AĞIRLIKLI LİSELERDE OKUTULAN İNGİLİZCE DERS KİTABININ ETKİLİ KULLANILABİLMESİ İÇİN TAŞIMASI GEREKEN ÖZELLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ VE DİYARBAKIR İLLERİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Veli BATDI
, Ramazan ÖZBEK
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Savunma Bilimleri Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi
Editörlük
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Mukaddime
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
DOKÜMAN İNCELEMESİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN NİTEL VE NİCEL VERİLERİ KARŞILAŞTIRMA: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Burcu GÜRGEN AKICI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1060318
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
0
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
1
ATIF
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
346
1
ATIF
0
FAVORİ
346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
2
ATIF
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
4
ATIF
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi (Meta-analitik ve tematik Bir çalişma) / The Effect of Activity-Based Learning Approach on Academic Achievement (A Meta-Analytic and Thematic Study)
Yazarlar:
Dr.veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.12976
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3487
16
ATIF
0
FAVORİ
3487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ĐLE GELENEKSEL ÖĞRETĐMĐN KARŞILAŞTIRILMASI: BĐR META-ANALĐZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.12812
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
1
ATIF
0
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat