avatar
Veli Batdı Doç. Dr. Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Yayın 29 Hakemlik 45 CrossRef Atıf 37 TR Dizin Atıf 47
29 Yayın
45 Hakemlik
37 CrossRef Atıf
47 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

4

1

1548

Yayınlar

0

28

0

259

0

438

0

483

0

259

0

1057

0

479

0

516

0

384

0

768

0

1786

YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar: Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3113

0

3113

İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi
Yazarlar: Veli Batdı , Ümran Atik
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2346

0

2346

Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
Yazarlar: Şenel Elaldı , Veli Batdı , Demet Sönmez-ölger
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1148

0

1148

0

780

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2124

0

2124

Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması
Yayın Bilgisi: 2018 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.477234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1289

0

1289

0

1242

0

1898

Farklı Ekim Zamanlarının Turp Çeşitlerinde Verime Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: İsmail Güvenç, Veli Batı
DOI: 10.29133/yyutbd.282732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2144

0

2144

0

974

0

5029

0

1796

Yayınlar

1

0

483

3

0

1057

1

0

479

1

0

516

İlköğretim İkinci Kademede Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiğinin Karma-Meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Veli Batdı , Özgür Anıl , Adem Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.1100642
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 384

1

0

384

4

1

1548

YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar: Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3113

4

0

3113

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2124

5

0

2124

1

0

1796

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.