Veli BATDI Doç. Dr. Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Yayın 25 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 27 TR Dizin Atıf 27
25 Yayın
39 Hakemlik
27 CrossRef Atıf
27 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

1

ATIF

1

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

85

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

152

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

264

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

735

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

281

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

346

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademede Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiğinin Karma-Meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Veli BATDI , Özgür ANIL , Adem TUNÇ
Yayın Bilgisi: 2022 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.1100642
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 182

0

FAVORİ

182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

568

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar: Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1323

0

FAVORİ

1323

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi
Yazarlar: Veli BATDI , Ümran ATİK
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1887

0

FAVORİ

1887

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
Yazarlar: Şenel ELALDI , Veli BATDI , Demet SÖNMEZ-ÖLGER
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 798

0

FAVORİ

798

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

643

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1757

0

FAVORİ

1757

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması
Yayın Bilgisi: 2018 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.477234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

0

FAVORİ

1159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1772

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ekim Zamanlarının Turp Çeşitlerinde Verime Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: İsmail GÜVENÇ, Veli BATI
DOI: 10.29133/yyutbd.282732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1964

0

FAVORİ

1964

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

900

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

4509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1566

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

735

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

281

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

346

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar: Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1323

2

ATIF

0

FAVORİ

1323

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1757

4

ATIF

0

FAVORİ

1757

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ĐLE GELENEKSEL ÖĞRETĐMĐN KARŞILAŞTIRILMASI: BĐR META-ANALĐZ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.12812
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1566

1

ATIF

0

FAVORİ

1566

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.