Tarık TALAN Doç. Dr. Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın 16 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 8
16 Yayın
30 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri

Kurum

Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

3516

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

0

ATIF

1

FAVORİ

677

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

908

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

2684

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

2684

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

344

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

1

FAVORİ

677

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2048

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

774

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik TALAN , Veli BATDI
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1115

0

FAVORİ

1115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

0

FAVORİ

1157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık TALAN , Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

FAVORİ

592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1756

0

FAVORİ

1756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik TALAN , Sevinc GULSECEN
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2119

0

FAVORİ

2119

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

3516

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

3

ATIF

1

FAVORİ

2684

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

344

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

908

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

2048

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik TALAN , Veli BATDI
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1115

2

ATIF

0

FAVORİ

1115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

3

ATIF

0

FAVORİ

1157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık TALAN , Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

2

ATIF

0

FAVORİ

592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1756

4

ATIF

0

FAVORİ

1756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik TALAN , Sevinc GULSECEN
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2119

17

ATIF

0

FAVORİ

2119

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.