avatar
Tarık Talan Doç. Dr. Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 45 CrossRef Atıf 98 TR Dizin Atıf 39
17 Yayın
45 Hakemlik
98 CrossRef Atıf
39 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri

Kurum

Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

4222

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1276

0

1

1276

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

5

1

1246

Yayınlar

0

207

1

5826

0

571

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1276

1

1276

0

517

0

2038

0

3230

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

1

1246

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1405

0

1405

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2052

0

2052

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 770

0

770

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2220

0

2220

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3393

0

3393

1

4222

Yayınlar

31

1

5826

1

0

571

1

0

517

7

1

1737

12

0

3230

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

5

1

1246

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1405

3

0

1405

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2052

5

0

2052

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 770

2

0

770

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2220

7

0

2220

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3393

24

0

3393

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.