avatar
Tarık Talan Doç. Dr. Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 52 CrossRef Atıf 143 TR Dizin Atıf 49
19 Yayın
52 Hakemlik
143 CrossRef Atıf
49 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri

Kurum

Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi

Popüler Yayınları

48

2

7851

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

1

1

2197

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1758

9

1

1758

Yayınlar

Comparative Analysis of Electricity Consumption Forecast
DOI: 10.38088/jise.1619782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 319

0

319

0

732

2

7851

0

857

0

702

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

1

2197

0

2982

1

4326

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1758

1

1758

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1667

0

1667

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3185

0

3185

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 907

0

907

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2624

0

2624

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4224

0

4224

Yayınlar

48

2

7851

1

0

857

1

0

702

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

1

1

2197

9

0

2617

17

1

4326

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1758

9

1

1758

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1667

4

0

1667

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3185

5

0

3185

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 907

4

0

907

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2624

14

0

2624

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF 30 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4224

30

0

4224

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.