Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Tarık TALAN
Tarık TALAN
Doç. Dr.
Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
0000-0002-5371-4520
Yayın
16
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
8
0000-0002-5371-4520
16
Yayın
30
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri
Kurum
Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Popüler Yayınları
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN FATİH PROJESİNE İLİŞKİN BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELIK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
ATIF
1
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf ve Harmanlanmış Öğrenmede Öğrencilerin Öz-Düzenleme Becerilerinin ve Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.403618
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3516
0
ATIF
1
FAVORİ
3516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
ATIF
1
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
1
ATIF
1
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Yusuf KALINKARA
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33461/uybisbbd.1244777
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2684
3
ATIF
1
FAVORİ
2684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Yusuf KALINKARA
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33461/uybisbbd.1244777
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2684
1
FAVORİ
2684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
280
0
FAVORİ
280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
344
0
FAVORİ
344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
1
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
1
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi
Yazarlar:
Veli BATDI
, Cansu ÖZTAŞ,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
0
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Bilgi Güvenliği Farkındalığı Seviyelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Cemal AKTÜRK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.668255
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar:
Tarik TALAN
, Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
0
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
0
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Eğilimlerinin ve Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Yusuf KALINKARA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2883
0
FAVORİ
2883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
, Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
592
0
FAVORİ
592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar:
Tarik TALAN
, Sevinc GULSECEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2119
0
FAVORİ
2119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf ve Harmanlanmış Öğrenmede Öğrencilerin Öz-Düzenleme Becerilerinin ve Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.403618
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3516
1
FAVORİ
3516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN FATİH PROJESİNE İLİŞKİN BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELIK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
1
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Education and Future
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Bitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik ve Uygulamalı Bilimler Dergisi
Journal of AI
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Emerging Computer Technologies
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Yusuf KALINKARA
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33461/uybisbbd.1244777
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2684
3
ATIF
1
FAVORİ
2684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
280
1
ATIF
0
FAVORİ
280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
344
1
ATIF
0
FAVORİ
344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
1
ATIF
1
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Bilgi Güvenliği Farkındalığı Seviyelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
,
Cemal AKTÜRK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.668255
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
7
ATIF
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar:
Tarik TALAN
, Veli BATDI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
2
ATIF
0
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yazarlar:
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
3
ATIF
0
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık TALAN
, Sevinç GÜLSEÇEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
592
2
ATIF
0
FAVORİ
592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli BATDI
,
Tarık TALAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
4
ATIF
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar:
Tarik TALAN
, Sevinc GULSECEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2119
17
ATIF
0
FAVORİ
2119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat