Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tarık Talan
Doç. Dr.
Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
98
TR Dizin Atıf
39
17
Yayın
45
Hakemlik
98
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
0000-0002-5371-4520
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri
Kurum
Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Popüler Yayınları
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN FATİH PROJESİNE İLİŞKİN BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELIK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
0
ATIF
1
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf ve Harmanlanmış Öğrenmede Öğrencilerin Öz-Düzenleme Becerilerinin ve Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.403618
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4222
0
ATIF
1
FAVORİ
4222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
ATIF
1
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
5
ATIF
1
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Eğilimlerinin ve Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Yusuf Kalınkara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3958
0
ATIF
1
FAVORİ
3958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görüntü Tabanlı Amatör Drone Tespiti: Derin Öğrenmede Yeni Yaklaşımların Performans Analizi
Yazarlar:
Ahmet Aydın
,
Tarık Talan
,
Cemal Aktürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1273088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Yusuf Kalınkara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33461/uybisbbd.1244777
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5826
1
FAVORİ
5826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
1
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
1
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi
Yazarlar:
Veli Batdı
, Cansu Öztaş,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2038
0
FAVORİ
2038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Bilgi Güvenliği Farkındalığı Seviyelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Cemal Aktürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.668255
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3230
0
FAVORİ
3230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.706231
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
1
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar:
Tarik Talan
, Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
0
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
0
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Eğilimlerinin ve Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Yusuf Kalınkara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3958
1
FAVORİ
3958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
, Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar:
Tarik Talan
, Sevinc Gulsecen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf ve Harmanlanmış Öğrenmede Öğrencilerin Öz-Düzenleme Becerilerinin ve Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.403618
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4222
1
FAVORİ
4222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN FATİH PROJESİNE İLİŞKİN BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELIK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
1
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Acta Infologica
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Education and Future
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Bitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Experimental and Applied Medical Science
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik ve Uygulamalı Bilimler Dergisi
Journal of AI
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Emerging Computer Technologies
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Yusuf Kalınkara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33461/uybisbbd.1244777
ATIF
31
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5826
31
ATIF
1
FAVORİ
5826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
ATIF
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
ATIF
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
7
ATIF
1
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Bilgi Güvenliği Farkındalığı Seviyelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Cemal Aktürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.668255
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3230
12
ATIF
0
FAVORİ
3230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
5
ATIF
1
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar:
Tarik Talan
, Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
3
ATIF
0
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yazarlar:
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
5
ATIF
0
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
, Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
2
ATIF
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
7
ATIF
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar:
Tarik Talan
, Sevinc Gulsecen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
24
ATIF
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat