Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Abdulkadir ÖZKAYA
Abdulkadir ÖZKAYA
Dr. Öğr. Üyesi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
0000-0002-6962-4597
Yayın
6
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
1
0000-0002-6962-4597
6
Yayın
28
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel COŞKUN
,
Abdulkadir ÖZKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
1
ATIF
1
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analysis of the science and environment achievements in preschool curriculum for students with special needs
Yazarlar:
Abdulkadir ÖZKAYA
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Derslerinin Öğretim Programlarında Yer Alan Çevreyle İlgili Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir ÖZKAYA
,
Mehmet ŞENTÜRK
,
Orçun BOZKURT
,
Okan SARIGÖZ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1262187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15
0
FAVORİ
15
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir ÖZKAYA
,
Okan SARIGÖZ
,
Abdulkadir DEMİR
,
Ahmet BOZAK
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28
0
FAVORİ
28
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Araştırmaların Karma-meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar:
Yavuz TOPKAYA
,
Mehmet DEMİRKOL
,
Cihan SALMA
,
Abdulkadir ÖZKAYA
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
81
0
FAVORİ
81
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel COŞKUN
,
Abdulkadir ÖZKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
1
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel Ve İnternet Tabanlı Üstbilişsel Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Konusundaki Tutumlarına ve Üstbilişsel Düşünme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Abdulkadir ÖZKAYA
,
Mustafa AYDOĞDU
, İlhan ÇAĞIRAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1580
0
FAVORİ
1580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel COŞKUN
,
Abdulkadir ÖZKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
1
ATIF
1
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat