Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Abdulkadir Özkaya
Abdulkadir Özkaya
Dr. Öğr. Üyesi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
11
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
2
11
Yayın
34
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-6962-4597
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel Coşkun
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2387
2
ATIF
1
FAVORİ
2387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Okan Sarıgöz
,
Abdulkadir Demir
,
Ahmet Bozak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
ATIF
1
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Tutuma Etkisine İlişkin Bir Karma-Meta Çalışması
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Yavuz Topkaya
,
Eda Nur Şahne
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilimleri Perspektifinden 2023 Türkiye Depremi Sonrasında Yardım ve İyileştirme Çalışmaları
Yazarlar:
Ömer Cem Karacaoğlu
,
Abdulkadir Özkaya
,
Cihan Eryılmaz
,
Demet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1393847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Çevre Duyarlılıklarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ömer Cem Karacaoğlu
,
Abdulkadir Özkaya
,
Aysel Töre
,
Demet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1377541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of 7th Grade “Cell and Divisions” Unit Teaching with Augmented Reality Technology on Students' Academic Achievement
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1350970
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
268
0
FAVORİ
268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Romanların Eğitimde Kullanmasının Etkililiği: Bir Meta-analitik ve Meta-tematik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Yavuz Topkaya
,
Veli Batdı
,
Durmuş Burak
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.92
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
980
0
FAVORİ
980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the science and environment achievements in preschool curriculum for students with special needs
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Derslerinin Öğretim Programlarında Yer Alan Çevreyle İlgili Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Mehmet Şentürk
,
Orçun Bozkurt
,
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1262187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
228
0
FAVORİ
228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Okan Sarıgöz
,
Abdulkadir Demir
,
Ahmet Bozak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
1
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Araştırmaların Karma-meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar:
Yavuz Topkaya
,
Mehmet Demirkol
,
Cihan Salma
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
405
0
FAVORİ
405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel Coşkun
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2387
1
FAVORİ
2387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbilişsel Ve İnternet Tabanlı Üstbilişsel Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Konusundaki Tutumlarına ve Üstbilişsel Düşünme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Mustafa Aydoğdu
, İlhan Çağıran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK ODAKLI DİSİPLİNLERARASI İŞBİRLİĞİNE DAYALI STEM UYGULAMASI VE DERS İZLENCESİ
Yazarlar:
Veysel Coşkun
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.823328
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2387
2
ATIF
1
FAVORİ
2387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat