Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orçun Bozkurt
Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
11
Hakemlik
13
TR Dizin Atıf
2
11
Yayın
13
Hakemlik
2
TR Dizin Atıf
0000-0003-2251-0397
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ARGÜMANTASYON TEMELLİ SINIF İÇİ ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA, MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TARTIŞMAYA İSTEKLİLİKLERİNE OLAN ETKİSİ
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
,
Seray Doğru
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
ATIF
1
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eleştirel Okuma Temelli Sosyobilimsel Etkinlik Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Emine Kahraman
,
Özlem Koray
,
Orçun Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1266256
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
0
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİREY VE TOPLUM KONULARININ AKTARIMINDA BİR MATERYAL OLARAK EĞİTİCİ ÇİZGİ ROMANLAR
Yazarlar:
Yavuz Topkaya
, Selcen Kumru,
Orçun Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1327734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Derslerinin Öğretim Programlarında Yer Alan Çevreyle İlgili Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Mehmet Şentürk
,
Orçun Bozkurt
,
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1262187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
283
0
FAVORİ
283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Derslerinin STEM Eğitim Modeline Dayalı İşlenmesinin 3-7. Sınıf Öğrencilerinin STEM’E Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
,
Teslime Kağar
,
Bilal Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1208004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN “VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM” ÜNİTESİNDEKİ BAŞARIYA, DERSE KARŞI TUTUMA VE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Orçun Bozkurt
, Melek Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TEMELLİ SINIF İÇİ ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA, MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TARTIŞMAYA İSTEKLİLİKLERİNE OLAN ETKİSİ
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
,
Seray Doğru
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
1
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Erhan Ceylan
,
Orçun Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Akademik Başarı Değişkeni Alanında Yapılan Öğrenme Stilleriyle İlgili Çalışmaların İncelenmesi / Researching the Learning Styles in the field of Academic Achievement Variable in Turkey
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
, Zülküf Orak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1821
0
FAVORİ
1821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Fen Başarısı ve Fene Yönelik Tutuma Etkisi ile Öğretim Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
, Yusuf Ay, Mehmet Fansa
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
0
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ve BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Dunn ve Dunn Öğrenme Stili Modeline Dayalı Öğretim ile Geleneksel Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı Düzeyleri ve Tutumlarına Etkisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Orçun Bozkurt
,
Mustafa Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1684
0
FAVORİ
1684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Editörlük
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat