Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Doğan
Prof. Dr.
Selçuk Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
2
4
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Selçuk Üniversitesi
Popüler Yayınları
MATEMATİK ÖĞRETİMİ:GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÖNÜNDEKİ ENGELLER
Yazarlar: Bünyamin Aydın,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4465
0
ATIF
3
FAVORİ
4465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5246
2
ATIF
2
FAVORİ
5246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Meta Analysis of the Effect of Computer Aided Instruction on Student Attitudes in Science and Mathematics
Yazarlar:
Mustafa Yesilyurt
,
Mustafa Dogan
, Sinur Acar Ilhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32600
0
ATIF
1
FAVORİ
32600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Primary School Students’ Attitudes Towards Mathematics on Problem-Solving
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31960
0
ATIF
1
FAVORİ
31960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5246
2
FAVORİ
5246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Primary School Students’ Attitudes Towards Mathematics on Problem-Solving
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31960
1
FAVORİ
31960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Meta Analysis of the Effect of Computer Aided Instruction on Student Attitudes in Science and Mathematics
Yazarlar:
Mustafa Yesilyurt
,
Mustafa Dogan
, Sinur Acar Ilhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32600
1
FAVORİ
32600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETİMİ:GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÖNÜNDEKİ ENGELLER
Yazarlar: Bünyamin Aydın,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4465
3
FAVORİ
4465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Temel Eğitim
Kurul Üyeliği
Temel Eğitim
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5246
2
ATIF
2
FAVORİ
5246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat