Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Ergül
Arş. Gör.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
4
14
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-0298-7035
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Melis Mutlu
, Büşra Usta, Ceylan Çelebi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34862
0
ATIF
3
FAVORİ
34862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5190
2
ATIF
2
FAVORİ
5190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Primary School Students’ Attitudes Towards Mathematics on Problem-Solving
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31836
0
ATIF
1
FAVORİ
31836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Eğitimi Oyunlaştırılmalı mı Oyunlaştırılmamalı mı? (Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri)
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Zeynep Bahar Erşen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1173722
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
2
ATIF
1
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin “Matematiksel Oyun” Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1232217
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
ATIF
1
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of Interactive Reading Activities at Primary School Level on Language Skills: A Systematic Review
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Nurhan Aktas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1379716
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültüre Dayalı Günlük Hayatta Kullanılan Söz Kalıpları Kullanımının Öğrencilerin Öznel İyi Oluşuna, Arkadaşlık İlişkisine ve Akran Zorbalığına Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Köksal
,
Ebru Ergül
,
Zehra Üçel
,
Aslı Kandemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1341786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bugünün Çocuğu Yarının Yetişkini için Anne ve Babaların Etkili Ebeveyn Rollerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Sema Aydın-ceran
,
Ebru Ergül
,
Mustafa Yavuz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1295982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin “Matematiksel Oyun” Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1232217
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
1
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nurhan Aktaş
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1255258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Eğitimi Oyunlaştırılmalı mı Oyunlaştırılmamalı mı? (Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri)
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Zeynep Bahar Erşen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1173722
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
1
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Designing A Science Lesson: Developing Pre-service Teachers' Lesson Planning Skills Based on Real-life Context-based Approach
Yazarlar:
Sema Aydın-ceran
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.1195137
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Problem Çözme ve Unsurları ile İlgili Lisansüstü Araştırmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ebru Ergül
, Yasemin Alp, Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
SEBED
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends of Game-Based Learning in Mathematics Education: A Systematic Review
Yazarlar:
Zeynep Bahar Erşen
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1109501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5190
2
FAVORİ
5190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde İlkokul Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Öğrenme Kayıplarının Tespiti ve Telafi Yöntemleri
Yazarlar:
Sema Aydın Ceran
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.1006145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çok Haneli Sayılara Ait Yazılı ve Rakamsal Dönüşümleri Kazanabilme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Primary School Students’ Attitudes Towards Mathematics on Problem-Solving
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31836
1
FAVORİ
31836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Melis Mutlu
, Büşra Usta, Ceylan Çelebi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34862
3
FAVORİ
34862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
SEBED
Temel Eğitim
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
SEBED
Editör , Sekreter , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
SEBED
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
İlkokul Matematik Eğitimi Oyunlaştırılmalı mı Oyunlaştırılmamalı mı? (Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri)
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Zeynep Bahar Erşen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1173722
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
2
ATIF
1
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OYUN TEMELLİ YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ergül
,
Mustafa Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.887654
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5190
2
ATIF
2
FAVORİ
5190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde İlkokul Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Öğrenme Kayıplarının Tespiti ve Telafi Yöntemleri
Yazarlar:
Sema Aydın Ceran
,
Ebru Ergül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.1006145
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
1
ATIF
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat