Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Kocaarslan
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
42
5
Yayın
16
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0003-3918-6589
57190291223
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okuma ve anlama öğretimi, Okuma akıcılığı, Yürütücü işlevler, Sürdürülen dikkat
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İyi ve Zayıf Okuyucular için Okuduğunu Anlama: Kuramsal ve Ampirik Açıdan Bir Bakış
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.433448
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3960
8
ATIF
1
FAVORİ
3960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Çocuklarının Basılı Kitap, E-okuyucu ve İnternetten Okumaya Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
,
Burçin Çetin Elsıkma
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1733280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Relationship Between Primary School Students' Reading Attitudes and Their Parents' Reading Attitudes
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
,
Ela Nur Mutlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1583404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Performanslarının Farklı Tekniklerle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
,
Zehra Çelik
,
Kübra Nur Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1511386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi ve Zayıf Okuyucular için Okuduğunu Anlama: Kuramsal ve Ampirik Açıdan Bir Bakış
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.433448
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3960
1
FAVORİ
3960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Sınavlarında Sordukları Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
, Ahmet Yamaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.356769
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2946
0
FAVORİ
2946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Bartın University Journal of Faculty of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bartın University Journal of Faculty of Education
Hakemlik
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erciyes Journal of Education
İletişim ve Diplomasi
International Online Journal of Primary Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
İyi ve Zayıf Okuyucular için Okuduğunu Anlama: Kuramsal ve Ampirik Açıdan Bir Bakış
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.433448
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3960
8
ATIF
1
FAVORİ
3960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Sınavlarında Sordukları Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kocaarslan
, Ahmet Yamaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.356769
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2946
11
ATIF
0
FAVORİ
2946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat