Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nil Duban
Prof. Dr.
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
7
Yayın
1
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
FEN ÖĞRETİMİ
Kurum
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Dersinde Sosyal Ağların Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Nil Duban
,
Fatma Güleç Islak
, Firdevs Güleç, Seda Konak, Arzu Öztürk, Hatice Türkeç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
0
ATIF
1
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar İli Örneği)
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
0
ATIF
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Tarafından Tasarlanan Ders Planlarında Sosyo-Bilimsel Konular ve Girişimcilik: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Bülent Aydoğdu
,
Tuğba Selanik Ay
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.674350
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2131
0
ATIF
1
FAVORİ
2131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BULUT BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK BECERİLERİNE VE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdurrahman Ertürk
,
Hakkı Yazıcı
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1404633
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
176
0
FAVORİ
176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Tarafından Tasarlanan Ders Planlarında Sosyo-Bilimsel Konular ve Girişimcilik: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Bülent Aydoğdu
,
Tuğba Selanik Ay
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.674350
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2131
1
FAVORİ
2131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Kişisel Bakım, Temizlik ve Beslenme ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
İjlal Ocak
,
Nil Duban
, Gülhan Yağıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11597
0
FAVORİ
11597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
T.C İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE HAZIRLANAN YARATICI YAZMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
NİL Yıldız Duban
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.25280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4926
0
FAVORİ
4926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Sosyal Ağların Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Nil Duban
,
Fatma Güleç Islak
, Firdevs Güleç, Seda Konak, Arzu Öztürk, Hatice Türkeç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
1
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
, Aslı Yüksel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.62101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar İli Örneği)
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Yayınlar
Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
, Aslı Yüksel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.62101
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
1
ATIF
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat