Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Firma
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Koray Kasapoğlu
Koray Kasapoğlu
Doç. Dr.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
1
5
Yayın
12
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-2663-2244
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Program Tasarımı
Kurum
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar İli Örneği)
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1630
0
ATIF
1
FAVORİ
1630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlere Yönelik Algılanan Eğitim Programı Okuryazarlığı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Ve Geçerleme Çalışması
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.709688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
0
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Life Skills as a Predictor of Psychological Well-Being of Pre-Service Pre-School Teachers in Turkey
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
, Melek Didin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.544232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Difference does Placement School Make? Contribution of School Characteristics to Professional Growth of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Ali Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
, Aslı Yüksel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.62101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar İli Örneği)
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1630
1
FAVORİ
1630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yayınlar
Öğretmenlere Yönelik Algılanan Eğitim Programı Okuryazarlığı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Ve Geçerleme Çalışması
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.709688
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
5
ATIF
0
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Life Skills as a Predictor of Psychological Well-Being of Pre-Service Pre-School Teachers in Turkey
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
, Melek Didin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.544232
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
3
ATIF
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Koray Kasapoğlu
,
Koray Kasapoğlu
,
Nil Duban
, Aslı Yüksel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.62101
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
ATIF
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat