Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nihat Uyangör
Doç. Dr.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
3
5
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-4814-3866
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algıları ile Dijital Yeterlik Seviyeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-793735
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
1
ATIF
3
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ETKİNLİKLERİN ÖZDÜZENLEME VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
ATIF
2
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Family Attitude, Academic Procrastination and Test Anxiety as Predictors of Academic Achievement
Yazarlar:
Caner Borekci
,
Nihat Uyangor
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.4.219
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
ATIF
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
2
ATIF
1
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algıları ile Dijital Yeterlik Seviyeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-793735
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
3
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
1
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ETKİNLİKLERİN ÖZDÜZENLEME VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
2
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Family Attitude, Academic Procrastination and Test Anxiety as Predictors of Academic Achievement
Yazarlar:
Caner Borekci
,
Nihat Uyangor
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.4.219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 7. SINIF VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Educational Methodology
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algıları ile Dijital Yeterlik Seviyeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-793735
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
1
ATIF
3
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
2
ATIF
1
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat