Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orkun Coşkuntuncel
Dr. Öğr. Üyesi
MERSIN UNIV
Yayın
5
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
12
5
Yayın
34
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-0599-1881
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
İstatistik
İstatistiksel Teori
Kurum
MERSIN UNIV
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Murat Özata,
Orkun Coşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.619983
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8159
10
ATIF
4
FAVORİ
8159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA YETERLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özgül Su Özenir
,
Esat Avcı
,
Orkun Çoşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
0
ATIF
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin FATİH Projesi Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Sarı
,
Orkun Coşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Murat Özata,
Orkun Coşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.619983
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8159
4
FAVORİ
8159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA YETERLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özgül Su Özenir
,
Esat Avcı
,
Orkun Çoşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bounded-Influence Regression Estimation for Mixture Experiments
Yazarlar:
Orkun Coşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.443584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Geometri Dersine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Esat Avcı
,
Özgül Su Özenir
,
Orkun Coşkuntuncel
, Hasibe Özcihan, Gülcihan Su
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1835
0
FAVORİ
1835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Universal Mathematics
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Murat Özata,
Orkun Coşkuntuncel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.619983
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8159
10
ATIF
4
FAVORİ
8159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat