Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özge Yiğitcan Nayir
Yrd. Doç. Dr.
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
5
5
Yayın
5
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Yiğitcan Nayir
,
Gönül Kurt Erhan
,
Merve Koştur
,
Hacer Türkoğlu
,
Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.331798
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6815
0
ATIF
1
FAVORİ
6815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meliha Atasoy
,
Özge Yiğitcan Nayir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.806462
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
0
ATIF
1
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meliha Atasoy
,
Özge Yiğitcan Nayir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.806462
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
1
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OPTİMİZASYON PROBLEMİ ÇÖZME SÜREÇLERİNİN TOULMİN MODELİ'NE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Meliha Atasoy
,
Özge Yiğitcan Nayir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Video Modüllerinin Matematik Dersinde Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Meliha Atasoy
,
Özge Yiğitcan Nayir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1153
0
FAVORİ
1153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Yiğitcan Nayir
,
Gönül Kurt Erhan
,
Merve Koştur
,
Hacer Türkoğlu
,
Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.331798
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6815
1
FAVORİ
6815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik kavramının öğretmen adaylarının bakış açısıyla farklı boyutlarda incelenmesi
Yazarlar:
Gönül Kurt Erhan
,
Özge Yiğitcan Nayir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.270693
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat