Volume: 42 Issue: 42, 6/1/12

Year: 2012

Makaleler

 

1. Self-Compassion and Automatic Thoughts

 

3. Ergenlerin Boş Zaman Değerlendirme Algısı

 

4. Examination of Pre-Service Chemistry Teachers’ Preferences for Creating Constructivist Learning Environment

 

6. Cinsiyetin ve Öğrenim Alanlarının Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenme Stratejisi Kullanımına Etkisi

 

7. KİMYASAL REAKSİYONLAR VE ENERJİ ÜNİTESİNİN ÖĞRENİLMESİNDE ETKİN KAVRAMLAR

 

10. Grupla Psikolojik Danışmanın Üniversite Öğrencilerinin Obsesif Kompulsif Belirti Düzeyleri Üzerine Etkisi

 

13. Ortaöğretim Öğrencilerinin Canlı Türlerini Koruma Nedenleri

 

14. Cognitive Scenario Writing and Concept-Using Skills According to Cognitive Styles

 

15. Türk İş Dünyasının Yabancı Dil Talebi

 

18. Eğitim Denetçilerinin İletişim Becerileri

 

20. Öğretmenlerin Maruz Kaldıkları Psikolojik Şiddete İlişkin Bir Modelin Sınanması

 

21. Examination of High School Students’ Motivation and Learning

 

22. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRİM ÖĞRETİMİ NİYETLERİ

 

23. Kimya Konularının Günlük Yaşam Konsepti Çerçevesinde Değerlendirilmesi

 

24. İlköğretim Öğrencilerinin Doğruya Göre Simetri Bilgileri

 

31. Organizational Culture at High Schools in TRNC: A Comparative Case Study

 

35. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRİM ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ

 

37. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Çalışma

 

39. La Machine Ou L’enseignant?

 

40. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ