Kastamonu Education Journal
Cover Image
e-ISSN 2147-9844 | Period Bimonthly | Founded: 1995 | Publisher Kastamonu University | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

Kastamonu Education Journal will continue to accept manuscripts and full-text articles through the following link: http://kefdergi.kastamonu.edu.tr .

Kastamonu Education Journal an internationally double peer-reviewed journal, is published Bimonthly in January, March, May, July, September, November. Articles in Turkish or English are both accepted for publication.

Manuscript supmitted to Kastamonu Education Journal needs to be covering education sciences.


Kastamonu Education Journal

e-ISSN 2147-9844 | Period Bimonthly | Founded: 1995 | Publisher Kastamonu University | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Cover Image

173.256

515.582

Kastamonu Education Journal will continue to accept manuscripts and full-text articles through the following link: http://kefdergi.kastamonu.edu.tr .

Kastamonu Education Journal an internationally double peer-reviewed journal, is published Bimonthly in January, March, May, July, September, November. Articles in Turkish or English are both accepted for publication.

Manuscript supmitted to Kastamonu Education Journal needs to be covering education sciences.


Issue: 27 Volume:3 Last Issue
Volume 27 - Issue 3 - May 2019
  1. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Açı Kavramına Dair Bilgi-lerinin İncelenmesi
    Pages 949 - 958
    Ali Bozkurt, Yusuf Koç, Ali Kemal Cilavdaroğlu
  2. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Çocukların Erken Çocukluk Döneminde Tanılanmasında Öğretmenlerin Düşünceleri
    Pages 959 - 968
    Çağlar Çetinkaya, Gamze İnci
  3. Ortaokul Öğrencileri Elektromanyetik Kirliliği Tanıyor Mu?
    Pages 969 - 979
    Günnur Erdoğan, Fehime Sevil Yalçın, Sibel Telli
  4. Astronomi ve Uzay Bilimleri Dersinde Gökküre Konusunun Etkileşimli Tahta Uygulamalarıyla İşlenmesinin Öğrencilerin Görsel Düşünce Düzeylerine Etkisi
    Pages 981 - 992
    Yılmaz Emrem, Zeynep Gürel
  5. Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Hizmet Mesleğine İlişkin Görüşleri
    Pages 993 - 1003
    Melahat Demirbilek, Tanış Şenol, Melike Tutak, Enes Hoşça, Adem Yıldırım, Özlem Şahin
  6. Hazırlık Okulu Öğrencilerinin İngilizce Eğitim İhtiyaçları
    Pages 1005 - 1014
    Fulya Kurtuluş, Zeki Asal
  7. Yardım Davranışlarının Schadenfreude, Benlik Saygısı ve Benlik Tehdit Algısı Bakımından İncelenmesi
    Pages 1015 - 1021
    Seda Erzi
  8. Üniversite Öğrencilerinin Öz-Anlayışlarının, Bağlanma Stilleri ve İlişki Durumları Bakımından İncelenmesi
    Pages 1023 - 1032
    Nur Başer Baykal, Tuba Kalay Usta, Hale Nur Kılıç Memur, Ahmet Şirin
  9. Türkiye’deki STEM Merkezlerinin İncelenmesi ve STEM Merkezi Model Önerisi
    Pages 1033 - 1045
    Mehmet Akif Bircan, Çetin Köksal, Ahmet Turan Cımbız
  10. Individual and Institutional Factors Contributing to School Dropouts
    Pages 1047 - 1057
    Mehmet Fatih Karacabey, Adnan Boyacı
  11. Eğitim Yöneticisi 21. yy. Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 1059 - 1071
    Ömür Çoban, Süheyla Bozkurt, Adnan Kan
  12. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Çalışmaya Tutkunlukları Üzerine Etkisi
    Pages 1073 - 1079
    Rasim Tösten, Hacı İsmail Arslantaş, Gülay Şahin
  13. Okul Öncesi Eğitim Etkinlik Planlarının Etkinlik Çeşidi ve Bireysel-Küçük/ Büyük Grup Olarak Planlanması Açısından İncelenmesi
    Pages 1081 - 1092
    Sema Büyüktaşkapu Soydan
  14. Ortaokul Öğrencilerinde Yalnızlığın Yordayıcısı Olarak Olumlu-Olumsuz Mükemmelliyetçilik
    Pages 1093 - 1101
    Ali Karababa
  15. Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    Pages 1103 - 1121
    Songül Tümkaya, Hakan Ulum
  16. Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ve Özyeterlik İnançları Üzerine Bir İnceleme
    Pages 1123 - 1140
    Aslı Balcı, Adnan Küçükoğlu
  17. Okul Öncesi Dönemde Çocukların Oyun Davranışları Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 1141 - 1148
    Gürol Yokuş, Gamze Yavuz Konokman
  18. Kavram Haritalarının Genel Biyoloji Dersine Yönelik Tutum ve Akademik Başarıya Etkisi
    Pages 1149 - 1162
    Bilgi Başak Gökçen Özgün, Fehime Sevil YALÇIN
  19. Farklı Kavram Haritası Oluşturma Yöntemlerinin Karşılaştırılması: Kimya Öğretmen Adayı Görüşleri
    Pages 1163 - 1177
    Nurcan Turan Oluk, Güler Ekmekçi
  20. Uzamsal Görselleştirme Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
    Pages 1179 - 1195
    Neşe Dokumacı Sütçü, Behçet Oral
  21. An Application of Peer Learning in the Heat and Temperature Unit
    Pages 1197 - 1208
    Serap Ergin, Özlem Oktay, Ahmet Ilhan Şen
  22. Ortaöğretim Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Mezunların Görüşleri
    Pages 1209 - 1222
    Zekai Pehlevan, Cenk Temel, Murat Kangalgil
  23. Bir Fransızca Öğretmeni Yetiştirme Modeli: Makedonya Örneği
    Pages 1223 - 1233
    Barış Aydın
  24. Öğrenme Stiline Göre Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi
    Pages 1235 - 1244
    Muzaffer Okur, Hüseyin Hüsnü Bahar, Ali Sülün
  25. Üniversite Öğrencilerinin Çevre Duyarlılığı: Ölçek Geliştirme Çalışması
    Pages 1245 - 1256
    İsmet Akbaş, Emine Nur Kırımlı
  26. Farklı Öğretim Yolları Kullanılarak Tasarlanan Bir Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye ve Matematik Tutumuna Etkisi
    Pages 1257 - 1271
    Emrullah Erdem, Yasin Soylu
  27. STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
    Pages 1273 - 1290
    Sülayman Yaman, Aslı Sarışan Tungaç, Belgin Bal İncebacak
  28. Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
    Pages 1291 - 1302
    Kübra Şengül Yıldırım, Sibel Saraçoğlu
  29. Güzel Sanatlar Fakültesindeki Seçmeli Derslere İlişkin Öğrenci Görüşleri
    Pages 1303 - 1310
    Evrim Çağlayan
  30. Uyarlanabilir Eğitsel Web Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
    Pages 1311 - 1326
    Özlem Canan Güngören
  31. Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Algılarının Resimler Yoluyla İncelenmesi
    Pages 1327 - 1336
    Müzeyyen Bulut Özek
  32. Öğrenci Hemşirelerin Öğrenim Gördükleri Fakültedeki Örtük Programa İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Pages 1337 - 1345
    Fatma Orgun, Nilay Özkütük, Berna Akçakoca
  33. Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometri Konusunda Kullandıkları Kanıt Şemalarının Öğrenme Stillerine Göre İncelenmesi
    Pages 1347 - 1358
    Oya Pektaş, Göksal Bilgici
  34. Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Kaygısı
    Pages 1359 - 1369
    Danyal Öztaş Tüm
  35. Investigation of Social Relation Components of High School Students
    Pages 1371 - 1382
    Anıl Kadir Eranıl, Mehmet Özcan
Indexes and Platforms
Full Text

The full text of the articles can be accessed by http://kefdergi.kastamonu.edu.tr 

Publication Policy

Creative CommonsAll articles published in Kastamonu Education Journal are licensed with "Creative Commons Attribution 4.0 International License". This license entitles all parties to copy, share and redistribute all the articles, data sets, figures and supplementary files published in this journal in data mining, search engines, web sites, blogs and other digital platforms under the condition of providing references. Open access is an apporach that eases the interdisciplinary communication and encourages cooperation among different disciplines. Kastamonu Education Journal, therefore, contributes to its own field by providing more access to its articles and a more transparent review process.