Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
Cover Image
ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Period Biannually | Founded: 1986 | Publisher Ondokuz Mayıs University |

107.738

555.147
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty is a journal publishes original research paperss related to education and teacher education

Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty

ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Period Biannually | Founded: 1986 | Publisher Ondokuz Mayıs University |
Cover Image

107.738

555.147
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty is a journal publishes original research paperss related to education and teacher education
Volume 38 - Issue 1 - Jun 2019
  1. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması: Motivasyon, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Üst Bilişsel Farkındalığın Rolü
    Pages 1 - 18
    Deniz KAYA
  2. Dijital Eğitim Platformları Arasında EBA’nın Yeri ile İlgili Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
    Pages 19 - 34
    Hüseyin SAKLAN, Cezmi ÜNAL
  3. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri: Karışımların Ayrıştırılması Örneği
    Pages 35 - 52
    Ela AYDIN, Fethiye KARSLI
  4. Üniversite Öğrencilerinin Ayrışma Bireyleşme ve Kimlik Algılarının Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi
    Pages 53 - 72
    Nurdan DOĞRU ÇABUKER, Seher BALCI ÇELİK
  5. İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Eleştirel ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
    Pages 73 - 97
    Sevda KOÇ AKRAN, Hatice Melike BABAOĞLU
  6. 4+4+4 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine Giren Matematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri
    Pages 98 - 112
    Abdullah BİBER, Levent KARABIYIKOĞLU
  7. Matematik ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
    Pages 113 - 130
    Merve DÜNDAR, Rezan YILMAZ, Yüksel TERZİ
  8. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyal Medyada Yer Alan Hatalı Sekizinci Sınıf Biyoloji Soruları Hakkında Farkındalıkları
    Pages 131 - 145
    Mehmet YILMAZ, Gökşen ÜÇÜNCÜ, Ferhat KARAKAYA, Osman ÇİMEN
  9. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 146 - 173
    Aysel ARSLAN
  10. Evlilik İlişki Kalitesini Benlik Açısından Değerlendirme: Benliğin Farklılaşması ve İlişkisel Özgünlük
    Pages 174 - 189
    Enes KALKAN, Didem AYDOĞAN
  11. Kız Öğrencilerin Bilim İnsanı Cinsiyetine Yönelik Algılarını ve Bilim İnsanı Olma İsteklerini Etkileyen Faktörler
    Pages 190 - 214
    Sema ÖZDEŞ, Oktay ASLAN
  12. Matematik Öğretmenlerinin Cinsiyetlerine Göre Matematiksel İnançları
    Pages 215 - 237
    Figen UYSAL, Yüksel DEDE
  13. STEM Proje Tabanlı Öğrenme Ortamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Projelerinin İncelenmesi
    Pages 238 - 252
    Özlem ÖZÇAKIR SÜMEN, Hamza ÇALIŞICI
  14. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenenlerin Okuduğunu Anlama Yeterliklerinin Eş Değerliği
    Pages 253 - 265
    Muhammet Raşit MEMİŞ
  15. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
    Pages 266 - 282
    Neslihan UZUN, Beyda TOPAN, Adem DEMİR, Derya ÇELİK
  16. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Doğal Afet Farkındalığı
    Pages 283 - 295
    Özkan SAPSAĞLAM
  17. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlık Yeterlilikleri
    Pages 296 - 309
    Seher ÇETİNKAYA, Sanem TABAK