Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cavide Demirci
Prof. Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
3
TR Dizin Atıf
10
13
Yayın
3
Hakemlik
10
TR Dizin Atıf
0000-0003-4789-4286
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Avrupa ve Türkiye'deki Lise Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri Hakkında Öğretmen ve Öğrencileri Görüşleri
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Hilal Tunç Toptaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.886603
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1011
0
ATIF
1
FAVORİ
1011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON DIJITAL ADDICTION
Yazarlar:
Özlem Gül
,
Cavide Demirci
,
Hüseyin Kılıçaslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1159882
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
0
ATIF
1
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Technology-Enriched Foreign Language Teaching on Special Talented Individuals' English Attitude
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1359998
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
ATIF
1
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON DIJITAL ADDICTION
Yazarlar:
Özlem Gül
,
Cavide Demirci
,
Hüseyin Kılıçaslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1159882
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
1
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Bakanlığı'nda Görev Yapan Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Coşkun
,
Cavide Demirci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1372680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Bingo Games in Teaching “Jobs” in English
Yazarlar:
Oğuzhan Çınar
,
Cavide Demirci
,
Süheyla Oran Çınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1387682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Rapid Content Development Self-Efficacy Perception Levels of English Teachers
Yazarlar:
Meryem Arslan
,
Cavide Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1367573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Technology-Enriched Foreign Language Teaching on Special Talented Individuals' English Attitude
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1359998
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
1
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Teachers' Attitudes Regarding the Use of Technology in Lessons and Lifelong Learning
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Ahmet Güven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1221967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Evaluation of Flipped Classroom Themed Master’s Theses and Dissertations in Turkey between 2015 and 2020
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Seyit Ahmet Sarıay
,
Hüseyin Sinan Avcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Research on the Reasons of Primary Education Teachers Not Taking Postgraduate Education
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Gamze Kuru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
204
0
FAVORİ
204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Designed for Specifying Educational Needs of Teachers of Gifted and Talented Students
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Güzin İğci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers 'Attitude And Self-Efficacy Perceptions Towards Screen Reading
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Ayşe Özler
,
Esra Karaduman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
359
0
FAVORİ
359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Village Institutes In The History of Turkish Education
Yazarlar:
Cavide Demirci
, Hanife Bozdağ Tekin, Deniz Çavdar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2462
0
FAVORİ
2462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa ve Türkiye'deki Lise Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri Hakkında Öğretmen ve Öğrencileri Görüşleri
Yazarlar:
Cavide Demirci
,
Hilal Tunç Toptaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.886603
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1011
1
FAVORİ
1011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEOG Sınavı İngilizce Sorularının İngilizce Öğretim Programına Uygunluğu ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Merve Gökdeniz
,
Cavide Demirci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Education Sciences
International Journal of Educational Research Review
Journal of Advanced Education Studies
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Hakemlik
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of STEAM Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat