Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seval Eminoğlu Küçüktepe
Prof. Dr.
MARMARA UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
1
7
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-0247-6654
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
MARMARA UNIVERSITY
Yayınlar
Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Şeyma Erdem
,
Seval Eminoğlu Küçüktepe
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinin Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seval Eminoğlu Küçüktepe
,
Ali Samed Karbeyaz
,
Neslihan Çam
,
Masoud Niati
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1249256
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Ceren Karakaya,
Seval Eminoğlu Küçüktepe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.64770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisi Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Emine Aslanyürek Sezer
,
Seval Eminoğlu Küçüktepe
,
Nilgün Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.990873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1627
0
FAVORİ
1627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İKİNCİ SINIF İNGİLİZCE DERSİ VE PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Coşkun Küçüktepe
,
Seval Eminoğlu Küçüktepe
, Yasemin Baykın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7900
0
FAVORİ
7900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN "YAPILANDIRMACI ÖĞRETMEN" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Seval Eminoğlu Küçüktepe
, Ercan Gürültü
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2372
0
FAVORİ
2372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KOPYA ÇEKME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Eminoğlu Küçüktepe
,
Coşkun Küçüktepe
Yayın Bilgisi: 2012 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
International Journal of Languages' Education and Teaching
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisi Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Emine Aslanyürek Sezer
,
Seval Eminoğlu Küçüktepe
,
Nilgün Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.990873
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1627
1
ATIF
0
FAVORİ
1627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN "YAPILANDIRMACI ÖĞRETMEN" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Seval Eminoğlu Küçüktepe
, Ercan Gürültü
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091540
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2372
8
ATIF
0
FAVORİ
2372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat