avatar
Ayça Can Kırgız Özer Prof. Dr. İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 2 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 4
2 Yayın
10 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Dijital Pazarlama Pazarlama Teorisi

Kurum

İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Impacts of Integrated Marketing Communication Strategies Applied for Geographical Indications on Purchasing Behavior
Yayın Bilgisi: 2017 , İşletme Bilimi Dergisi
DOI: 10.22139/jobs.303277
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1677

1

1

1677

LÜKS OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA KARARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.33723/rs.860512
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1396

3

1

1396

Yayınlar

LÜKS OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA KARARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.33723/rs.860512
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1396

1

1396

1

1677

Yayınlar

LÜKS OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA KARARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.33723/rs.860512
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1396

3

1

1396

Impacts of Integrated Marketing Communication Strategies Applied for Geographical Indications on Purchasing Behavior
Yayın Bilgisi: 2017 , İşletme Bilimi Dergisi
DOI: 10.22139/jobs.303277
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1677

1

1

1677

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.