Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Denizer Yıldırım
Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
5
5
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi
Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Öğrenme Kuramları
Öğretim Kuramları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Öğrenme Analitiği
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF ONLINE COURSES BASED ON THE COMMUNITY OF INQUIRY MODEL
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
, Suleyman Sadi Seferoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.906834
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
4
ATIF
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerinin Öğrenme Tasarımı ile Çerçevelendirilmesi Üzerine Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1054405
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
ATIF
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME TASARIMININ ANALİTİK TEMELLİ PERFORMANSA GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1062731
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
1
ATIF
1
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Denizer Yıldırım
,
Gökhan Akçapınar
,
Hale Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1275597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE INSTRUCTOR PARAMETERS OF TRANSITION TO FULLY ONLINE LEARNING
Yazarlar:
Hale Ilgaz
,
Denizer Yıldırım
,
Nevzat Ozel
,
Salih Demır
,
Mesut Sevındık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1186586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerinin Öğrenme Tasarımı ile Çerçevelendirilmesi Üzerine Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1054405
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME TASARIMININ ANALİTİK TEMELLİ PERFORMANSA GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1062731
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
1
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF ONLINE COURSES BASED ON THE COMMUNITY OF INQUIRY MODEL
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
, Suleyman Sadi Seferoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.906834
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bilgi Yönetimi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME TASARIMININ ANALİTİK TEMELLİ PERFORMANSA GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1062731
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
1
ATIF
1
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF ONLINE COURSES BASED ON THE COMMUNITY OF INQUIRY MODEL
Yazarlar:
Denizer Yıldırım
, Suleyman Sadi Seferoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.906834
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
4
ATIF
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat