Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Akçapınar
Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
19
11
Yayın
22
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-0742-1612
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi
Yapay Zeka
Öğrenme Analitiği
Öğrenme Analitikleri
Eğitsel Veri Madenciliği
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
3
ATIF
1
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1744
2
ATIF
1
FAVORİ
1744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Öğrencilerin Video İzleme Davranışlarının Bilişsel ve Duyuşsal Nedenlerinin Araştırılması
Yazarlar:
Burçak Gönül Aydın
,
Gökhan Akçapınar
,
Vildan Özeke
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1620258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOOC VİDEO ETKİLEŞİMİNDEKİ DAVRANIŞ ÖRÜNTÜLERİNİN KÜMELEME YAKLAŞIMI İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Erkan Er
,
Gökhan Akçapınar
,
Gamze Sökücü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1367188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Denizer Yıldırım
,
Gökhan Akçapınar
,
Hale Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1275597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Development of an Interactive Video Player for Supporting Formative Assessment in Online Learning
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1286077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1744
1
FAVORİ
1744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Ödev Gönderme Davranışları ile Ders Başarıları Arasındaki İlişkinin Süreç Madenciliği Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Mehmet Kokoç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.711683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1612
0
FAVORİ
1612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
1
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3388
0
FAVORİ
3388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2108
0
FAVORİ
2108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Annals of Dental Sciences
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Science and Technology
Turkish Online Journal of Distance Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
MOOC VİDEO ETKİLEŞİMİNDEKİ DAVRANIŞ ÖRÜNTÜLERİNİN KÜMELEME YAKLAŞIMI İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Erkan Er
,
Gökhan Akçapınar
,
Gamze Sökücü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1367188
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
1
ATIF
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Development of an Interactive Video Player for Supporting Formative Assessment in Online Learning
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1286077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
1
ATIF
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1744
2
ATIF
1
FAVORİ
1744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
3
ATIF
1
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
4
ATIF
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3388
4
ATIF
0
FAVORİ
3388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2108
2
ATIF
0
FAVORİ
2108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
4
ATIF
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat