Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Dolunay Sarıca
Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
64
6
Yayın
20
Hakemlik
64
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
erken çocukluk özel eğitimi
görme engellilerin eğitimi
özel eğitimde aile araştırmaları
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
ATIF
27
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18408
27
ATIF
2
FAVORİ
18408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3717
6
ATIF
1
FAVORİ
3717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3717
1
FAVORİ
3717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfında Uygulanan Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sonraki Okuma Becerilerine Etkisi: İzleme Çalışması
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman,
Ayşe Dolunay Sarıca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3271
0
FAVORİ
3271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18408
2
FAVORİ
18408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5438
0
FAVORİ
5438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Mother-Child Interaction Intervention for Mothers of Toddlers with Visual Impairments
Yazarlar:
Ayse Sarıca
, Ayse Akcamete, Hasan Gurgur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.76404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
0
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
0
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Early Childhood Special Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Sezgin Özan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.664973
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3717
6
ATIF
1
FAVORİ
3717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
Yazarlar:
Cevriye Ergül
,
Ayşe Dolunay Sarıca
,
Gözde Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.246307
ATIF
27
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18408
27
ATIF
2
FAVORİ
18408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5438
19
ATIF
0
FAVORİ
5438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Mother-Child Interaction Intervention for Mothers of Toddlers with Visual Impairments
Yazarlar:
Ayse Sarıca
, Ayse Akcamete, Hasan Gurgur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.76404
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
3
ATIF
0
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
9
ATIF
0
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat