Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Altıntaş
Prof. Dr.
AYDIN ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Yayın
13
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
9
13
Yayın
4
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Popüler Yayınları
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3599
1
ATIF
3
FAVORİ
3599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
1
ATIF
1
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Büşra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
0
ATIF
1
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Müjdat Karadağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1128169
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
2
ATIF
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The process of solving skill-based problems about multipliers and multiples by advanced learners in math and gifted students
Yazarlar:
Müjdat Karadağ
,
Esra Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1299832
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
ATIF
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of the relationship between secondary school students' geometry achievements, anxiety and attitudes towards geometry
Yazarlar:
Şükrü İlgün
,
Esra Altıntaş
,
Hilal Yaylalı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Elementary School Mathematics Teachers’ Mathematical Modelling Attitudes in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
İsmail Soytetir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1475851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
73
0
FAVORİ
73
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the number sense performance of gifted students in terms of various variables
Yazarlar:
Hilal Taşgin
,
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1402570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining secondary school mathematics teachers' errors and misconceptions in geometry
Yazarlar:
Selin Uygun
,
Esra Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
349
0
FAVORİ
349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scenario-based teaching in teaching algebra in gifted education
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Ceren Ercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The process of solving skill-based problems about multipliers and multiples by advanced learners in math and gifted students
Yazarlar:
Müjdat Karadağ
,
Esra Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1299832
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Hilal Taşgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1190720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1171
0
FAVORİ
1171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Müjdat Karadağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1128169
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1132779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Büşra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
1
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
1
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3599
3
FAVORİ
3599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1020053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Gifted Education and Creativity
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Hilal Taşgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1190720
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1171
1
ATIF
0
FAVORİ
1171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Müjdat Karadağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1128169
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
2
ATIF
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1132779
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
2
ATIF
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geometri Dersinin İşlenişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1101910
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
1
ATIF
1
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf öğrencilerinin birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusuyla ilgili hataları ve kavram yanılgıları
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
,
Meltem Angay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1003487
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3599
1
ATIF
3
FAVORİ
3599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Altıntaş
,
Şükrü İlgün
,
Selin Uygun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1020053
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
2
ATIF
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat