Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Mutlu
Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
15
12
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0002-8643-1236
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Laboratuvarlarında Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.725518
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
ATIF
1
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Laboratuvarlarında Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.725518
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
1
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Professional Development Programs on Teachers' Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Fatma Mutlu
,
Yunus Emre Baysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.828528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Proje Çalışmalarına İlişkin Algılarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.584534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE 2018 YILINDA UYGULAMAYA KONULAN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ 1997 ve 2006 LİSANS PROGRAMLARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Gökhan Taşkın
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.666316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Oğuzhan Nacaroğlu,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-587573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1240
0
FAVORİ
1240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
İclal Alkan
,
OĞUZHAN Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.518357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
, Hasan Basri Meral
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.578306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
,
Ali Kış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-531395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
0
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cinsiyetin Fen Laboratuvarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması (Türkiye Örneği)
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2002
0
FAVORİ
2002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezinde Görev Yapan Öğretmenlerin Proje Tabanlı Öğretim Yapabilmelerine İlişkin Öz Yeterlilikleri
Yazarlar:
Fatma Mutlu
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.480979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yapabilme Özyeterlilikleri Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
FATMA Mutlu
, NURHAN Yıldız Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.387109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öz Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Mutlu
, Nurhan Yildiz Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.327309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
0
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE 2018 YILINDA UYGULAMAYA KONULAN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ 1997 ve 2006 LİSANS PROGRAMLARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Gökhan Taşkın
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.666316
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
3
ATIF
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Oğuzhan Nacaroğlu,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-587573
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1240
3
ATIF
0
FAVORİ
1240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
İclal Alkan
,
OĞUZHAN Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.518357
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLARA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
,
Ali Kış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-531395
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
2
ATIF
0
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cinsiyetin Fen Laboratuvarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması (Türkiye Örneği)
Yazarlar: Yunus Emre Baysal,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2977
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2002
5
ATIF
0
FAVORİ
2002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yapabilme Özyeterlilikleri Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
FATMA Mutlu
, NURHAN Yıldız Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.387109
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
1
ATIF
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öz Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Mutlu
, Nurhan Yildiz Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.327309
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
4
ATIF
0
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat