Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatıma Münevver Saatçioğlu
Dr. Öğretim Görevlisi
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
1
5
Yayın
13
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-4797-207X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
matematik
istatistik
kurumsal akreditasyon
kalite
Kurum
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Örtük Profil Analizi İle Öğrencilerin Matematik Tutum Profillerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1352037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the effect of parameter estimation and classification accuracy in mixture IRT models under different conditions
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1164590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Differential item functioning across gender with MIMIC modeling: PISA 2018 financial literacy items
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1076464
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Application of Latent Class Analysis for TIMSS 2015 Data: Detecting Heterogeneous Subgroups
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.984771
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on the Identification of Latent Classes Using Mixture Item Response Theory Models: TIMSS 2015 Case
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.41.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Participatory Educational Research
Hakemlik
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Reform Journal
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Participatory Educational Research
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Differential item functioning across gender with MIMIC modeling: PISA 2018 financial literacy items
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1076464
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
2
ATIF
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on the Identification of Latent Classes Using Mixture Item Response Theory Models: TIMSS 2015 Case
Yazarlar:
Fatıma Münevver Saatçioğlu
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.41.7.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat