Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Filiz Gültekin
Doç.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
2
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
43
2
Yayın
14
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
0000-0002-6281-3096
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Psikolojik Danışmanlığı
Kurum
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Predictors of Social Justice: Critical Thinking Disposition and Student Personal Responsibility
Yazarlar:
Filiz Gültekin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Universal Academic Research Journal
DOI: 10.55236/tuara.1412372
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinde Bağlanma Stilleri ve Sosyal Bağlılık İlişkisi
Yazarlar:
Filiz Gültekin
, Ahu Arıcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.296046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6467
0
FAVORİ
6467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Sakarya University Journal of Education
The Universal Academic Research Journal
Editörlük
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Okul Psikolojik Danışmanlığı Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yaşlı Sorunları Araştırma Dergisi
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinde Bağlanma Stilleri ve Sosyal Bağlılık İlişkisi
Yazarlar:
Filiz Gültekin
, Ahu Arıcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.296046
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6467
3
ATIF
0
FAVORİ
6467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat