Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasret Aktaş
Prof. Dr.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yayın
7
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
10
7
Yayın
24
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0003-4217-4941
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dijital Reklamcılık
Siyasal İletişim
Halkla İlişkiler
Kurum
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Popüler Yayınları
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
2
ATIF
3
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
7
ATIF
2
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
1
ATIF
1
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL PAZARLAMADA KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Yasemin Keskin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
0
ATIF
1
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
1
ATIF
1
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Medyada Siyasal İletişim: 2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Engin Çakır
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1445229
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
1
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
1
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
3
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
2
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Nurcan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25249
0
FAVORİ
25249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL PAZARLAMADA KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Yasemin Keskin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2354
1
FAVORİ
2354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
1
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erciyes İletişim Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
International Journal of Social Sciences and Education Research
Yeni Medya
Hakemlik
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi
Erciyes İletişim Dergisi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Selçuk İletişim
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Sosyal Medyada Siyasal İletişim: 2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Engin Çakır
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1445229
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
1
ATIF
1
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
1
ATIF
1
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
2
ATIF
3
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
7
ATIF
2
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Nurcan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283590
ATIF
48
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25249
48
ATIF
0
FAVORİ
25249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
1
ATIF
1
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat