Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Jülide Sarıgöl
Öğretim Görevlisi
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
3
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
4
ATIF
1
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
0
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
1
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2008-2018 Yılları Arasında Araştırma Ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Taş
, Sibel Başoğlu,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
1
ATIF
0
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
4
ATIF
1
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat