Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Alper Ardıç
Dr. Öğr. Üyesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
3
7
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-9816-4422
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Opinions and Attitudes of Secondary School Mathematics Teachers Towards Technology
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.58.8.3
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
3
ATIF
2
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.748219
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
6
ATIF
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVENLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.650741
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
2
ATIF
1
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumları ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İlişkisi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.949667
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
ATIF
1
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 PANDEMİSİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TPAB ÖZGÜVENLERİNE ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1086076
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
0
ATIF
1
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Covid-19 Sürecinde Gerçekleştirdikleri Uzaktan Eğitimlerin Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1120418
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
1
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 PANDEMİSİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TPAB ÖZGÜVENLERİNE ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1086076
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
1
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumları ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İlişkisi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.949667
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions and Attitudes of Secondary School Mathematics Teachers Towards Technology
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.58.8.3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
2
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA TEKNOLOJİ ENTEGRASYON DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.841528
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
1
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.748219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVENLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.650741
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
1
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Fırat Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Covid-19 Sürecinde Gerçekleştirdikleri Uzaktan Eğitimlerin Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1120418
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
1
ATIF
1
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumları ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İlişkisi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.949667
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
ATIF
1
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions and Attitudes of Secondary School Mathematics Teachers Towards Technology
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.58.8.3
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
3
ATIF
2
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.748219
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
6
ATIF
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÖZGÜVENLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Alper Ardıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.650741
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
2
ATIF
1
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat