avatar
Müge Bekman Doç. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ - CERRAHPAŞA, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın 7 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 27 TR Dizin Atıf 3
7 Yayın
3 Hakemlik
27 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Kuramları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Kitle İletişimi Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Halkla İlişkiler

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ - CERRAHPAŞA, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

HALKLA İLİŞKİLER MODELLERİNDE YENİ İLETİŞİM KANALLARININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2020 , Ekonomi Maliye İşletme Dergisi
DOI: 10.46737/emid.748222
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5257

2

3

5257

Halkla İlişkiler Uygulamalarında FoMO’nun (Gelişmeleri Kaçırma Korkusu) Satın Alma Davranışına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.1116808
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10325

3

2

10325

Veri İhlallerinde Kurumsal İletişimin Rolü
DOI: 10.47998/ikad.1035349
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1376

0

1

1376

Halkla İlişkiler Uygulamalarında Nicel Araştırma Yöntemi: İlişkisel Tarama Modeli
DOI: 10.54707/meric.1143322
ATIF 18 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11533

18

1

11533

0

1

625

Yayınlar

1

697

1

625

Halkla İlişkiler Uygulamalarında FoMO’nun (Gelişmeleri Kaçırma Korkusu) Satın Alma Davranışına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.1116808
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10325

2

10325

1

11533

Veri İhlallerinde Kurumsal İletişimin Rolü
DOI: 10.47998/ikad.1035349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1376

1

1376

HALKLA İLİŞKİLER MODELLERİNDE YENİ İLETİŞİM KANALLARININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2020 , Ekonomi Maliye İşletme Dergisi
DOI: 10.46737/emid.748222
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5257

3

5257

Yayınlar

2

1

697

Halkla İlişkiler Uygulamalarında FoMO’nun (Gelişmeleri Kaçırma Korkusu) Satın Alma Davranışına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.1116808
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10325

3

2

10325

Halkla İlişkiler Uygulamalarında Nicel Araştırma Yöntemi: İlişkisel Tarama Modeli
DOI: 10.54707/meric.1143322
ATIF 18 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11533

18

1

11533

HALKLA İLİŞKİLER MODELLERİNDE YENİ İLETİŞİM KANALLARININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2020 , Ekonomi Maliye İşletme Dergisi
DOI: 10.46737/emid.748222
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5257

2

3

5257

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.