avatar
Murat Kurnuç Dr. Öğretim Görevlisi ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 1
8 Yayın
2 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Tedarik Zinciri Yönetimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5665

0

1

983

ULAŞIM TERCİHLERİNİN BİR SONUCU OLARAK HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ: YERLİ TURİSTLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Murat Kurnuç , Neslihan Çetinkaya, Ferhat Boztoprak
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 346

0

1

346

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

1

1

752

Yayınlar

1

752

0

829

0

2810

1

346

1

5665

1

983

0

277

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 674

0

674

Yayınlar

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

1

1

752

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.