avatar
Murat Kurnuç Dr. Öğretim Görevlisi ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 1
9 Yayın
4 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Tedarik Zinciri Yönetimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

6067

0

1

1040

0

1

2954

ULAŞIM TERCİHLERİNİN BİR SONUCU OLARAK HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ: YERLİ TURİSTLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Murat Kurnuç , Neslihan Çetinkaya, Ferhat Boztoprak
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 380

0

1

380

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 968

1

1

968

Yayınlar

1

968

0

919

1

2954

1

380

1

6067

1

1040

0

337

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 789

0

789

Yayınlar

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 968

1

1

968

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.