Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nejla Atabey
Dr.
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
31
6
Yayın
2
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
The Relationship between Turkish Middle School Students’ 21st Century Skills and STEM Career Interest: Gender Effect
Yazarlar:
Nejla Atabey
,
Mustafa Sami Topçu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.739586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geri Çekildi: Biyoteknoloji ve Klonlama Konusunun İşbirlikli Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ayten Arslan
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
457
0
FAVORİ
457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Öğretimini Etkileyen Faktörler Ölçeğinin Türkçe’ye Adaptasyonu
Yazarlar:
Nejla Atabey
,
Mustafa Sami Topçu
,
Ayşe Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.582454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
0
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konu Senaryolarının İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Nejla Atabey
,
Mustafa Sami Topçu
,
Ayşe Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.474224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
0
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geri Çekildi:Biyoteknoloji ve Klonlama Konusunun İşbirlikli Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ayten Arslan
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.464820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1594
0
FAVORİ
1594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konu İçerikli Alan Gezilerinin İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sami Topçu
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.263541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1930
0
FAVORİ
1930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
The Relationship between Turkish Middle School Students’ 21st Century Skills and STEM Career Interest: Gender Effect
Yazarlar:
Nejla Atabey
,
Mustafa Sami Topçu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.739586
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
1
ATIF
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konu Senaryolarının İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Nejla Atabey
,
Mustafa Sami Topçu
,
Ayşe Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.474224
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
7
ATIF
0
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geri Çekildi:Biyoteknoloji ve Klonlama Konusunun İşbirlikli Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ayten Arslan
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.464820
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1594
3
ATIF
0
FAVORİ
1594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konu İçerikli Alan Gezilerinin İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Nitelikleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sami Topçu
,
Nejla Atabey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.263541
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1930
20
ATIF
0
FAVORİ
1930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat