Niyazi AYHAN Doç. Dr. KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 0
5 Yayın
20 Hakemlik
0 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

İletişim Çalışmaları Dijital İletişim İletişim Araştırmaları Siyasal İletişim

Kurum

KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Localigation Strategy of Global Brand: Case Study of Coca-Cola
Yayın Bilgisi: 2020 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.685620
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3844

0

ATIF

1

FAVORİ

3844

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

46

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Localigation Strategy of Global Brand: Case Study of Coca-Cola
Yayın Bilgisi: 2020 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.685620
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3844

0

ATIF

1

FAVORİ

3844

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.