Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Niymet Demirci
Dr.
Torbalı Bilim ve Sanat Merkezi
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
8
5
Yayın
6
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-2763-1879
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
Torbalı Bilim ve Sanat Merkezi
Popüler Yayınları
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE MATEMATİKTE BAŞARILI AKRANLARININ SAYI DUYUSUNA YÖNELİK SORULARI YANITLARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
Yazarlar:
Neşe Işık Tertemiz
,
Niymet Demirci
,
Aygül Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
ATIF
1
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analyzing students’ fraction strategies: a case study of high-achieving middle school learners
Yazarlar:
Aygül Kartal
,
Niymet Demirci
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: 10.5281/zenodo.17995307
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE MATEMATİKTE BAŞARILI AKRANLARININ SAYI DUYUSUNA YÖNELİK SORULARI YANITLARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
Yazarlar:
Neşe Işık Tertemiz
,
Niymet Demirci
,
Aygül Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
1
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlılar Eğitimi Dergilerinde Yayınlanan Matematik Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Bir Tematik Derleme Çalışması
Yazarlar:
Niymet Demirci
, Neşe Işık Tertemiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1110222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKTİF DOĞRUDAN VEYA YAPILANDIRILMIŞ BULUŞ: FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİ YÖNELİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Eylem Yıldız Feyzioğlu
,
Burak Feyzioğlu
,
Niymet Demirci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.49128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2467
0
FAVORİ
2467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ve FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN 5E ÖĞRENME MODELİYLE İLGİLİ BİLGİLERİ, FARKINDALIKLARI ve GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Eylem Feyzioğlu
,
Niymet Demirci
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2645
0
FAVORİ
2645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
SEBED
Yayınlar
Üstün Zekâlılar Eğitimi Dergilerinde Yayınlanan Matematik Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Bir Tematik Derleme Çalışması
Yazarlar:
Niymet Demirci
, Neşe Işık Tertemiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1110222
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
1
ATIF
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKTİF DOĞRUDAN VEYA YAPILANDIRILMIŞ BULUŞ: FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİ YÖNELİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Eylem Yıldız Feyzioğlu
,
Burak Feyzioğlu
,
Niymet Demirci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.49128
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2467
4
ATIF
0
FAVORİ
2467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI