Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pinar Cavas
Doç. Dr.
EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
27
4
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
0000-0001-9492-9002
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
EGE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
AKIL VE ZEKA OYUNLARI ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK BİR ANALİZİ
Yazarlar:
Aslıhan Ayar
, Halime Tüysüz, Gökçen Alp,
Pinar Cavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959450
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
0
ATIF
1
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gürkan Çetin
,
Pinar Cavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Öz-yeterlik Algıları, Öğretim Becerileri ve Eğitim Teknolojisi Kullanımı: Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Beril Ceylan
,
Alev Ateş Çobanoğlu
,
Şengül Saime Anagün
,
Belgin Arslan Cansever
,
Pinar Cavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1255432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKIL VE ZEKA OYUNLARI ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK BİR ANALİZİ
Yazarlar:
Aslıhan Ayar
, Halime Tüysüz, Gökçen Alp,
Pinar Cavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959450
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
1
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması
Yazarlar:
Pinar Cavas
,
Gürkan Çetin
,
Ersin Palabıyık
,
Bülent Cavas
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Educational Research Review
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması
Yazarlar:
Pinar Cavas
,
Gürkan Çetin
,
Ersin Palabıyık
,
Bülent Cavas
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
ATIF
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat