Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Kızılhan
Dr.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın
5
Hakemlik
9
5
Yayın
9
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Popüler Yayınları
Okullarda Erdem Öğretimi: Niçin? ve Nasıl?
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
0
ATIF
2
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hermann Hesse’nin “Çarklar Arasında” Adlı Romanında Çocuk Benlik ve Varoluşçu İmgeler
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.1241387
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
ATIF
2
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“Ben Bir İnkılap Çocuğuyum”
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1353456
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
836
0
FAVORİ
836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Prens Adlı Yapıtta Çocuk Benlik ve Sözellik
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1320942
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hermann Hesse’nin “Çarklar Arasında” Adlı Romanında Çocuk Benlik ve Varoluşçu İmgeler
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.1241387
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
2
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Richard Bach’ın “Martı” Adlı Öyküsü Aracılığıyla Öğretmen Adaylarının Demokratik Birey Olma ve Öğretmenin Etik Tutumlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.515279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2231
0
FAVORİ
2231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Erdem Öğretimi: Niçin? ve Nasıl?
Yazarlar:
Pınar Kızılhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
2
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dini Araştırmalar
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat