Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Korukluoğlu
Doktora
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
5
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0003-2077-6060
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1182711
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
0
ATIF
2
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilgi İletişim Teknolojileri Araştırmalarının Sistematik İncelemesi: 2014-2023
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1434130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
280
0
FAVORİ
280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1182711
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
2
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability and validity of the Turkish version of the teachers’ basic ICT competence beliefs scale
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Bülent Alcı
, Charlott Rubach
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.995005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effectiveness of Web 2.0-Based Critical Thinking Curriculum Developed for Secondary School Students: A Mixed-Methods Study
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Mine Çeliköz
,
Mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1033373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Velileri Gözünden COVID-19 Pandemisi Acil Uzaktan Öğretim (AUÖ) Süreci: Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
, Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.894043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Milli Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Reliability and validity of the Turkish version of the teachers’ basic ICT competence beliefs scale
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Bülent Alcı
, Charlott Rubach
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.995005
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
1
ATIF
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effectiveness of Web 2.0-Based Critical Thinking Curriculum Developed for Secondary School Students: A Mixed-Methods Study
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
,
Mine Çeliköz
,
Mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1033373
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
ATIF
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Velileri Gözünden COVID-19 Pandemisi Acil Uzaktan Öğretim (AUÖ) Süreci: Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Pınar Korukluoğlu
, Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.894043
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
1
ATIF
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat