Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ramazan Kaya
Doç.
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
Yayın
10
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
34
10
Yayın
9
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
0000-0002-9481-2450
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ ÖZELİNDE TARİH KONULU FİLM VE DİZİLERİN ÖĞRETİMDE KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ramazan Kaya
, Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185614
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3969
0
ATIF
1
FAVORİ
3969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL MÜZELERİN TARİH DERSLERİNDE KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Osman Okumuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.397476
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
10
ATIF
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yerel tarih etkinliklerinin sosyal bilgiler öğretmen adayları üzerindeki etkilerine yönelik bir durum çalışması
Yazarlar:
Hasan Günal
,
Ramazan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1369327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
0
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Bölümü Öğrencilerinin “Tarihin Nasıl Yazıldığını Bilmenin Önemi”Ne Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1024209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Programlarındaki Tarih Derslerinde Birinci El Kaynakların Kullanım Durumu
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Büşra Kahveci Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.788670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Bölümü Öğrencilerinin “Tarihin Kötü Amaçlı Kullanımı” Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL MÜZELERİN TARİH DERSLERİNDE KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Osman Okumuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.397476
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN TARTIŞMALI VE HASSAS KONULARIN ÖĞRETİMİ SIRASINDA YAŞADIKLARI ÇEKİNCE VE SORUNLAR (ERZURUM ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Hasan Günal
,
Ramazan Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2027
0
FAVORİ
2027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ ÖZELİNDE TARİH KONULU FİLM VE DİZİLERİN ÖĞRETİMDE KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ramazan Kaya
, Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185614
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3969
1
FAVORİ
3969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretmen Adaylarının Bölümü Tercih Etme Nedenleri İle Bölümden Beklentilerine İlişkin Görüşleri (Atatürk Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Ramazan Kaya
, Hasan Aslan, Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN YENİ MÜFREDAT PROGRAMLARINDAKİ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN UYGULAMA SÜRECİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Aydın Güven
,
Zekerya Akkuş
,
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1713
0
FAVORİ
1713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Hasan Güna,
Ramazan Kaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2296
0
FAVORİ
2296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Turkish History Education Journal
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Turkish History Education Journal
Alan Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Turkish History Education Journal
Hakemlik
ETÜT Dergisi
tarihyazımı
Turkish History Education Journal
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
SANAL MÜZELERİN TARİH DERSLERİNDE KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Osman Okumuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.397476
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
10
ATIF
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat