Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Serpil Yorgancı
Serpil Yorgancı
Doç.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
4
7
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-7284-8340
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğrenme Kuramları
Informal Öğrenme
Matematik Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Popüler Yayınları
Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.473030
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
0
ATIF
2
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Öğrenci Performansını Artırmaya Yönelik Bir Ters Yüz Öğrenme Modeli
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.657197
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1844
5
ATIF
1
FAVORİ
1844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Derslerinde Öğrenci Performansını Artırmaya Yönelik Bir Ters Yüz Öğrenme Modeli
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.657197
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1844
1
FAVORİ
1844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.473030
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
2
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mathematics Learning Styles of Vocational College Students
Yazarlar:
Serpil Yorganci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.935
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vocational School Students’ Purposes of Facebook Usage
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
212
0
FAVORİ
212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Umutsuzluk Düzeyleri
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
, Menşure Kolçak, Ömer Terzioğlu, Zafer Kartal, Nilgün Bilici
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
915
0
FAVORİ
915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi
European Journal of Educational Research
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Matematik Derslerinde Öğrenci Performansını Artırmaya Yönelik Bir Ters Yüz Öğrenme Modeli
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.657197
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1844
5
ATIF
1
FAVORİ
1844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yazarlar:
Serpil Yorgancı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
4
ATIF
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat