avatar
Serpil Yorgancı Doç. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın 7 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 4
7 Yayın
9 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğrenme Kuramları Informal Öğrenme Matematik Eğitimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

1988

5

1

1844

Yayınlar

1

1844

2

1988

The Mathematics Learning Styles of Vocational College Students
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 452

0

452

Vocational School Students’ Purposes of Facebook Usage
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 212

0

212

Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

0

446

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

0

598

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Umutsuzluk Düzeyleri
Yazarlar: Serpil Yorgancı , Menşure Kolçak, Ömer Terzioğlu, Zafer Kartal, Nilgün Bilici
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 915

0

915

Yayınlar

5

1

1844

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

4

0

598

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.