avatar
Serpil Yorgancı Doç. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın 7 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 4
7 Yayın
11 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğrenme Kuramları Informal Öğrenme Matematik Eğitimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

2229

6

1

2097

Yayınlar

1

2097

2

2229

The Mathematics Learning Styles of Vocational College Students
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 568

0

568

Vocational School Students’ Purposes of Facebook Usage
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 258

0

258

Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 582

0

582

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 725

0

725

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Umutsuzluk Düzeyleri
Yazarlar: Serpil Yorgancı , Menşure Kolçak, Ömer Terzioğlu, Zafer Kartal, Nilgün Bilici
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 987

0

987

Yayınlar

6

1

2097

Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 582

1

0

582

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 725

5

0

725

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.