Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevinç Kaçar
Dr. Öğr. Üyesi
ULUSLARARASI KIBRIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
8
9
Yayın
13
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0003-4288-592X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ULUSLARARASI KIBRIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
0
ATIF
1
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect Of Cognitive Apprenticeship Enriched Argument-Driven Inquiry Method On Pre-Service Teachers' Academic Achievement And Scientific Research Skills
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
The Universal Academic Research Journal
DOI: 10.55236/tuara.1349197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
1
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR GÜVENLİK ÖNLEMLERİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Zeliha Yayla
,
Suat Türkoguz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.926628
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
0
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Laboratuvar Güvenliğine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Sevinç Kaçar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1755
0
FAVORİ
1755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerinde Argümantasyona Dayalı Sorgulama Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.796913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
811
0
FAVORİ
811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Sanatlarla Bütünleştirilmiş Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Sanat Etkinlikleriyle Fen Öğrenmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Zeliha Yayla
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Nature Education Science Camp on the Secondary School Students' Environmental Attitudes and Perceptions
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ümmühan Ormancı
,
Sevinç Kaçar
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
0
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Derslerinde Kavram Karikatürü Kullanım Örnekleri Ve Kavram Karikatürlerine Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ali Günay Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Ertuğ Evrekli
,
Sevinç Kaçar
,
Suat Türkoğuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1455
0
FAVORİ
1455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerinde Argümantasyona Dayalı Sorgulama Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.796913
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
811
1
ATIF
0
FAVORİ
811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat