Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümmühan Ormancı
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
25
16
Yayın
33
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
ATIF
1
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Grafik Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gülce Dilar Tuncer Koçal
,
Ümmühan Ormancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of question writers and teachers on skill-based questions in science lessons
Yazarlar:
Serhan Sarıoğlu
,
Bulut Demir
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
1
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ DERS PLANLARINDAKİ GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRME DURUMLARI: HÜCRE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.815461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Okuryazarlığı Kursuna Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bağlam Temelli Soru Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Çepni
,
Ümmühan Ormancı
,
Bestami Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Nature Education Science Camp on the Secondary School Students' Environmental Attitudes and Perceptions
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
Bestami Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamaları Gerçekleştiren Öğretmen ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Etkileşimli E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.569211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2510
0
FAVORİ
2510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effects of Web-Based Science Material for Guided Inquiry Approach on Information and Communication Skills of Students
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.12.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Beceri Düzeyleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Thematic Review of Tablet-Based Science Education Studies
Yazarlar:
Ummuhan Ormanci
,
Salih Cepni
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.502498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Günlük Yaşamla İlişkilendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Sistem Düşünme Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2488
0
FAVORİ
2488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
B. Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.422031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2437
0
FAVORİ
2437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ümmühan Ormancı
,
Sevinç Kaçar
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Derslerinde Kavram Karikatürü Kullanım Örnekleri Ve Kavram Karikatürlerine Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ali Günay Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Ertuğ Evrekli
,
Sevinç Kaçar
,
Suat Türkoğuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Teacher Education and Educators
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Akademi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Uygulamaları Gerçekleştiren Öğretmen ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Etkileşimli E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.569211
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2510
8
ATIF
0
FAVORİ
2510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effects of Web-Based Science Material for Guided Inquiry Approach on Information and Communication Skills of Students
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.12.7.1
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
5
ATIF
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Thematic Review of Tablet-Based Science Education Studies
Yazarlar:
Ummuhan Ormanci
,
Salih Cepni
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.502498
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
1
ATIF
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Günlük Yaşamla İlişkilendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506450
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
5
ATIF
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
B. Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.422031
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2437
6
ATIF
0
FAVORİ
2437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat