Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bestami Buğra Ülger
Doç.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
16
8
Yayın
26
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0003-2898-5625
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
2018 ve 2024 İlk ve Ortaokul Fen Bilimleri ve Matematik Dersleri Öğretim Programları Öğrenme Çıktılarının Karşılaştırılması ve Beceriler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Bestami Buğra Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1507283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
0
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Soru Yazma Eğitimine Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Mehmet Emir Ar
,
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.804810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ DERS PLANLARINDAKİ GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRME DURUMLARI: HÜCRE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.815461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün yeteneklilere özgü farklılaştırılmış sorgulama temelli fen ders modülleri: Uygulamaya yönelik görüşler
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.847514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Okuryazarlığı Kursuna Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bağlam Temelli Soru Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Çepni
,
Ümmühan Ormancı
,
Bestami Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
Bestami Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Modüllerinin Üstün yetenekliler üzerindeki etkisinin incelenmesi: CGA Örneği
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
, Karen E. Irving
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
B. Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.422031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2457
0
FAVORİ
2457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Yazım Editörü
Kurul Üyeliği
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of STEAM Education
Journal of Teacher Education and Educators
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Bağlam Temelli Soru Yazma Eğitimine Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Mehmet Emir Ar
,
Serhan Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.804810
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
4
ATIF
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün yeteneklilere özgü farklılaştırılmış sorgulama temelli fen ders modülleri: Uygulamaya yönelik görüşler
Yazarlar:
Bestami Buğra Ülger
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.847514
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
1
ATIF
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Ormancı
,
Salih Çepni
,
B. Buğra Ülger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.422031
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2457
6
ATIF
0
FAVORİ
2457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat