Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şeyma Tozlu Güldal
Dr. Öğr. Üyesi
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
1
2
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-6590-9122
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Psikolojik Danışmanlığı
Psikolojik Danışmanlık Eğitimi
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Diğer)
Kurum
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Okullarda Karakter Güçleri Temelli Müdahaleler: Öğrencilere ve Ebeveynlere Yönelik Uygulamaların Yeri ve Önemi
Yazarlar:
Şeyma Güldal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Psikolojik Danışmanlığı Dergisi
DOI: 10.58433/opdd.1270338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online Grupla Akran Süpervizyonu Çalışmasının Okul Psikolojik Danışmanlarının Tükenmişlik Düzeyine Etkisi
Yazarlar:
Şeyma Tozlu Güldal
, Recep Püsür,
Doğukan Şayan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.956040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Okul Psikolojik Danışmanlığı Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Humanistic Perspective
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Online Grupla Akran Süpervizyonu Çalışmasının Okul Psikolojik Danışmanlarının Tükenmişlik Düzeyine Etkisi
Yazarlar:
Şeyma Tozlu Güldal
, Recep Püsür,
Doğukan Şayan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.956040
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
1
ATIF
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat