Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alpaslan Yüce
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
8
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
1
ATIF
1
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON İMAJININ TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: KARS İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
ATIF
1
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
Yazarlar:
Yağmur Kerse
,
Alpaslan Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
ATIF
1
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
Yazarlar:
Yağmur Kerse
,
Alpaslan Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
1
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şehir Markalaması
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Şura Akademi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON İMAJININ TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: KARS İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
1
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NOSTALJİ EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: DOĞU EKSPRESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.504059
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
1
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Yağmur Kerse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DUYGUSAL ZEKÂ İLE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİYİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
400
0
FAVORİ
400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
, Kamile Güner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Şura Akademi
Hakemlik
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
NOSTALJİ EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: DOĞU EKSPRESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.504059
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
5
ATIF
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
1
ATIF
1
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat