Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağlar Samsa
Doç.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
6
7
Yayın
9
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Pazarlama
Hizmet Pazarlaması
Tüketici Davranışı
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Popüler Yayınları
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma1
Yazarlar:
Çağlar Samsa
, Levent Gelibolu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
0
ATIF
1
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
1
ATIF
1
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NOSTALJİ EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: DOĞU EKSPRESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.504059
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1822
5
ATIF
1
FAVORİ
1822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON İMAJININ TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: KARS İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2021
0
ATIF
1
FAVORİ
2021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON MARKALAMASINDA TEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞ TURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Levent Gelibolu
,
Çağlar Samsa
,
Ömer Cengiz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
0
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE D&M BİLGİ SİSTEM BAŞARISI MODELİNİN UYGULANMASI: E-NABIZ SİSTEMİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Onur Oktaysoy
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1390579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
198
0
FAVORİ
198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD 19 KORKUSUNUN MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI VE PSİKOLOJİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞ PERSPEKTİFİNDEN ANLAMAK
Yazarlar:
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
1
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON İMAJININ TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: KARS İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2021
1
FAVORİ
2021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NOSTALJİ EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: DOĞU EKSPRESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.504059
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1822
1
FAVORİ
1822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
1
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON MARKALAMASINDA TEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞ TURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Levent Gelibolu
,
Çağlar Samsa
,
Ömer Cengiz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma1
Yazarlar:
Çağlar Samsa
, Levent Gelibolu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
1
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Academic Review of Humanities and Social Sciences
Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Yayınlar
NOSTALJİ EĞİLİMİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: DOĞU EKSPRESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
, Kamile Meriç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.504059
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1822
5
ATIF
1
FAVORİ
1822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkinliğin Küresel Marka Satin Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama
Yazarlar:
Alpaslan Yüce
,
Çağlar Samsa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.331975
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
1
ATIF
1
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat