Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynep Çetinkaya Edizer
Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa
Yayın
11
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
26
11
Yayın
17
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
,
Şükran Dilidüzgün
,
Duygu Ak Başoğul
, Melda Karagöz, Neslihan Yücelşen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.420841
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
9
ATIF
1
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METİN TÜRÜ BAĞLAMINDA OKUMA YÖNTEM-TEKNİKLERİYLE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ İLİŞKİLENDİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şükran Dilidüzgün
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Duygu Ak Başoğul,
Melda Oryaşın
, Neslihan Yücelşen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8904
0
ATIF
1
FAVORİ
8904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Öykü Karakterlerinin Çözümlenmesi
Yazarlar:
Meltem Çetinkaya
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1131702
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
ATIF
1
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bilgiyi Görselleştirme Stratejisinin Türkçe Ders Kitaplarında Kullanımı
Yazarlar:
Cansu Ersoy Kızıltepe
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1244504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Öykü Karakterlerinin Çözümlenmesi
Yazarlar:
Meltem Çetinkaya
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1131702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
1
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Akademik Yazma Becerilerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Yücelşen
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METİN TÜRÜ BAĞLAMINDA OKUMA YÖNTEM-TEKNİKLERİYLE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ İLİŞKİLENDİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şükran Dilidüzgün
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Duygu Ak Başoğul,
Melda Oryaşın
, Neslihan Yücelşen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8904
1
FAVORİ
8904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Metin Türüne Uygun Okuma Eğitimi
Yazarlar:
Duygu Ak Başoğul
,
Şükran Dilidüzgün
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Melda Karagöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.472247
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7139
0
FAVORİ
7139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Okuma Farkındalıkları
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Esin Özbilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.501825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
,
Şükran Dilidüzgün
,
Duygu Ak Başoğul
, Melda Karagöz, Neslihan Yücelşen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.420841
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
1
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Prensi Olmayan Masal Kitabı” Adlı Metnin Eyleyenler Modeli Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Ali Cemal Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.408603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuklar İçin Hazırlanan Masal Kitaplarındaki Dil Dışı Göstergelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
,
Meltem Merve Konu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.430707
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2732
0
FAVORİ
2732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSLEKSİ İLE BAŞA ÇIKMAK İÇİN 100+ PRATİK ÖNERİ (Gavin REID & Shannon GREEN)
Yazarlar:
Doç. Dr. Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2709
0
FAVORİ
2709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap İncelemesi-Okuma Eğitimi Kuram ve Uygulama
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Yayınlar
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Akademik Yazma Becerilerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Neslihan Yücelşen
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774465
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
5
ATIF
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Metin Türüne Uygun Okuma Eğitimi
Yazarlar:
Duygu Ak Başoğul
,
Şükran Dilidüzgün
,
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Melda Karagöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.472247
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7139
6
ATIF
0
FAVORİ
7139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Okuma Farkındalıkları
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Esin Özbilgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.501825
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
2
ATIF
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
,
Şükran Dilidüzgün
,
Duygu Ak Başoğul
, Melda Karagöz, Neslihan Yücelşen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.420841
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
9
ATIF
1
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Prensi Olmayan Masal Kitabı” Adlı Metnin Eyleyenler Modeli Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
, Ali Cemal Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.408603
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
3
ATIF
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuklar İçin Hazırlanan Masal Kitaplarındaki Dil Dışı Göstergelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çetinkaya Edizer
,
Meltem Merve Konu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.430707
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2732
1
ATIF
0
FAVORİ
2732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat